Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe all in one printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe all in one printer

Ok veel gelezen.
    Ik zoek een goede all in one printer

budget zon 200€ liefst minder maar mag ook iets meer.
    Ik twijfel tussen de epson rx520 rx620
    en de canon pixma mp 500, mp750, 760.
    De mp500 is nieuwer.

Ik lees me suf maar wat is wijsheid.
    Ik heb een licht voorkeur voor de mp500 omdat
    deze net onder de 200€ zit + deze zijn makkelijk bij te vullen.

Ik weet niet hoe dit met epson zit of je die goed kunt bijvullen enof je door de caridges kunt kijken.

of de Hp 2233?
    Weet niemand een goed all in one printer review?
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

Re: nieuwe all in one printer

Ik heb zelf sinds een maand of twee de Canon Pixma MP500.
    Na veel lezen en vragen gesteld te hebben ben ik op mijn gevoel afgegaan en nog géén minuut spijt van gehad.

Maar onder de 200 euro ????, overal zie ik hem 269 euro staan.
    Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

Comment

198€ + verzendkosten internet winkel.
      b.v: http://www.pixmania.nl/nl/nl/153646/...pixma-mp5.html

Maar de foto kwaliteit is echt goed?
      De ip 4000,4200,5000,5200 vind ik ook wel iets maar ik heb liever een all in one
      aangezien mijn huidige scanner erg slecht werkt en even thuis een dvd covertje copieren etc is wel fijn.
      De keuze is zo groot 1 merk heeft er al wel 10 all in one, laat staan alle printers x alle merken

Alleen hoe zit dat met de extra zwart Zijn het nu 2 zwarte inkt vullingen of is die ene zwart speciale inkt?:
      Inkttank ( zwart )
      Inkttank ( magenta )
      Inkttank ( cyaan )
      Inkttank ( geel )
      Inkttank ( gepigmenteerd zwart )
      Last edited by r.marijnissen; 3 januari 2006, 21:09.
      FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
      Canon EOS600d

Comment

Hier kan u enkele reviews lezen en ook vergelijkingen maken:

ik heb hier wat op gelezen maar op den duur word je zo overgeïnformeerd dat je het zelf niet meer weet, Ikzelf was aan het twijfelen tussen de Canon Pixma MP750/760, de MP500 of de daarna uitgekomen MP800 en de Epson RX620 of RX700. Ben in verschillende winkels mijn licht gaan opsteken maar daar word je niets wijzer uit, zij raden u aan wat hen het meest opbrengt en wat hun voorkeur draagt. Ik ben in één en dezelfde winkel waar ik hem uiteindelijk wel gekocht heb raad gaan vragen aan twee verschillende verkopers en kreeg twee uiteenlopende meningen, de ene was voor Epson, de andere voor Canon.

Ik heb in het verleden een HP DeskWriter 560c gehad en een Epson Photo Stylus 1200 A3, bij HP vind ik de cartriges te duur en de Epson was de printkop kapot en niet te vervangen, daarom ben ik op mijn gevoel afgegaan en heb een Canon gekocht, de MP500 omdat die nieuwer is dan de MP750/760 en hij print met 1 picoliter inktdruppels ipv 2. Het verschil tussen de MP500 en de MP800 is dat de MP800 iets sneller is en een beter scanner heeft. Het printgedeelte van de MP500 is van de Canon ip4200 of 5200 denk ik daar ze dezelfde cartridges gebruiken en de snelheden hetzelfde zijn.

Hier kan je ook na registratie een testprint van een eigen up te loaden foto aanvragen:

Véél succes met de zoektocht
        Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

Comment

ik dacht dat de MP750 nog met de vroegere inkttanks werkte waarvoor je de
          goedkope inkt kan aankopen.
          de huidige modellen hebben inkttanks met een chip en zijn bijgevolg veel duurder
          bij vervanging
          een element waar je rekening kan mee houden ( niet iedereen heeft het voor de goedkope inkt )

grtz
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

Comment

Working...
          X