Iets heel raars, 2 nieuwe kaartjes van 1 giga, ik steek ze in mijn kaartlezer, rechtstreeks uit de verpakking, een venster opent dat laat zien dat de kaartjes dus wel degelijk leeg zijn. Tot dusver, geen enkel probleem. Ik steek een kaartje in mijn Fuji S3, trek enkele testfoto's die duidelijk zichtbaar zijn op het LCD schermpje. Daarna steek ik de kaart in mijn geheugenkaarlezer van de PC en krijg ik steeds de foutmelding : kaart is niet geformatteerd, wil u nu formatteren? Ik dacht, ja, misschien ergens iets mislopen, dus ik klik op ja, formatteren wil beginnen maar na een dikke minuut...fotmelding, kaart kan niet geformatteerd worden. Geen paniek, ik denk, ik formatteer rechtstreeks in de camera, inderdaad, geen vuiltje aan de lucht, formatteren loopt prima.
Ik steek de kaart opnieuw in mijn kaartlezer, je kan het al raden, nougabollen, niks, op nieuw die formatteervraag..... iemand een ideetje wat hier aan te doen is? Na het gebruiken van de kaartjes in de S3 worden ze niet meer herkend op de PC....
Ik steek de kaart opnieuw in mijn kaartlezer, je kan het al raden, nougabollen, niks, op nieuw die formatteervraag..... iemand een ideetje wat hier aan te doen is? Na het gebruiken van de kaartjes in de S3 worden ze niet meer herkend op de PC....
Comment