Re: Welke tas heeft u?
1. welke tas ?
Lowepro Micro Trekker 200
2. Hoe bevalt hij?
Alles gaat erin voor het moment. Ik zit in een overgangsfase en zit met weinig lenzen nu aangezien ik een hoop verkocht heb. En ik heb dus plaats genoeg.
Bottom line: het doet wat het moet doen: mijn foto spullen een huis geven
3. Wat zit er in?
Nikon D70 met Nikkor 20-35 2.8 erop
Nikkor 70-210/4.0
Nikkor 50/1.4
Nikkor 105/2.5 AI
Zonnekappen zitten op de lenzen.
SB-24 flits in lederen zakje
Geheugenkaartjes
Batterijlader met snoer en extra USB kabel
klein Leitz statiefje (kan je iemand met doodslaan )
4. Wat moet er ooit nog in ?
SB600 ipv SB-24
De 105 gaat eruit
Er moet nog een 35-70/2.8 en een
Tokina 12-24/4 ingeraken op een of andere manier
5. Wat zijn de voor en nadelen aan de tas?
Voordelen :
Goed aanpasbaar, de compartimentjes zijn makkelijk te herschikken. Compact zakje.
Nadelen
Het ding schreeuwt: "kijk kijk fotoapparatuur, steel mij !" (de meeste fotozakken spijtig genoeg)
Het is oncomfortabel voor mij. Dat is waarschijnlijk omdat ik het ding nooit goed vastbind rond mij. Ik draag het altijd op 1 schouder of op 2 schouders zonder het volledig vast te maken.
Oh ja, ik heb ook nog een mooie oude harde ledere Hasselblad tas. Maar die gebruik ik niet.
Heeft er iemand trouwens een idee van wat er in die stukjes zit waar je de compartimentjes mee maaktn, je weet wel de dikke lapjes met velcro aan ? Het materiaal (mousse?) dat daarin zit. Sorry voor de wat domme verwoording maar ik zou niet direct weten hoe je zoiets noemt.
Ik denk er namelijk aan om zelf iets te maken dat ik makkelijk in en uit een eastpak rugzakje kan halen en waar mijn camera mooi inpast met een lens. Die eastpak zou namelijk veel handiger zijn dan die lowepro (het klassiek kleine eastpakje).
1. welke tas ?
Lowepro Micro Trekker 200
2. Hoe bevalt hij?
Alles gaat erin voor het moment. Ik zit in een overgangsfase en zit met weinig lenzen nu aangezien ik een hoop verkocht heb. En ik heb dus plaats genoeg.
Bottom line: het doet wat het moet doen: mijn foto spullen een huis geven
3. Wat zit er in?
Nikon D70 met Nikkor 20-35 2.8 erop
Nikkor 70-210/4.0
Nikkor 50/1.4
Nikkor 105/2.5 AI
Zonnekappen zitten op de lenzen.
SB-24 flits in lederen zakje
Geheugenkaartjes
Batterijlader met snoer en extra USB kabel
klein Leitz statiefje (kan je iemand met doodslaan )
4. Wat moet er ooit nog in ?
SB600 ipv SB-24
De 105 gaat eruit
Er moet nog een 35-70/2.8 en een
Tokina 12-24/4 ingeraken op een of andere manier
5. Wat zijn de voor en nadelen aan de tas?
Voordelen :
Goed aanpasbaar, de compartimentjes zijn makkelijk te herschikken. Compact zakje.
Nadelen
Het ding schreeuwt: "kijk kijk fotoapparatuur, steel mij !" (de meeste fotozakken spijtig genoeg)
Het is oncomfortabel voor mij. Dat is waarschijnlijk omdat ik het ding nooit goed vastbind rond mij. Ik draag het altijd op 1 schouder of op 2 schouders zonder het volledig vast te maken.
Oh ja, ik heb ook nog een mooie oude harde ledere Hasselblad tas. Maar die gebruik ik niet.
Heeft er iemand trouwens een idee van wat er in die stukjes zit waar je de compartimentjes mee maaktn, je weet wel de dikke lapjes met velcro aan ? Het materiaal (mousse?) dat daarin zit. Sorry voor de wat domme verwoording maar ik zou niet direct weten hoe je zoiets noemt.
Ik denk er namelijk aan om zelf iets te maken dat ik makkelijk in en uit een eastpak rugzakje kan halen en waar mijn camera mooi inpast met een lens. Die eastpak zou namelijk veel handiger zijn dan die lowepro (het klassiek kleine eastpakje).
Comment