Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het goede nieuws is dat de Canon 5D een eigen folder aanmaakt en continu doornummert.
Ongelooflijk dat Canon dit nu pas heeft bedacht.
Je kan de naam van de folder ook aanpassen.
Wis wel eerst de 20D folder van de CF kaart. Anders start de Canon 5D met die folder.
Het goede nieuws is dat de Canon 5D een eigen folder aanmaakt en continu doornummert.
Wis wel eerst de 20D folder van de CF kaart. Anders start de Canon 5D met die folder.
Jan.
euh..
ik heb een 10D, en die nummert ook gewoon door. Is gewoon een functie in het menu die je kunt aan en uitzetten.
Oftewell: je kunt kiezen of je camera gewoon doornummert tot en met 9999 of dat hij elke keer vanaf 1 begint als je er een nieuwe cf in stopt.
Robert Capa once said: "If your photos aren't good enough, then you're not close enough".
Volgens mij door deze CF kaart volledig te wissen met tools zoals Image Recall, DataRescue, RescuePro.
Zelf getest met Canon 5D. Folder wissen is genoeg.
Oorspronkelijk geplaatst door bubbel
euh..
ik heb een 10D, en die nummert ook gewoon door. Is gewoon een functie in het menu die je kunt aan en uitzetten.
Oftewell: je kunt kiezen of je camera gewoon doornummert tot en met 9999 of dat hij elke keer vanaf 1 begint als je er een nieuwe cf in stopt.
Ik heb een Canon 10D, een Canon 20D, een Canon 5D en had een Olympus, een Sony, een Nikon en een Minolta...
Ik bedoel gewoon dat de Canon 5D doornummert van 1 tot 9999 in dezelfde folder.
Jan.
Jan dit hebben ze nu niet uitgevoden zenne de MKII heeft dit ook en ik dacht de mkI ook al
Comment