"degelijk": dan moet je absoluut bij Manfrotto of Gitzo zijn. Voor minder zou ik het niet doen. Gitzo is zeer duur, Manfrotto is betaalbaar.
Voorbeeld van een basisversie:
Manfotto 190DB benen kosten 85€, het 3-weg statiefhoofd Manfroto 141RC met snelkoppeling kost 54€. Samen zo'n 140€. Degelijkheid gegarandeerd.
Vraag maar eens na bij de betere fotohandel.
Wel hij heeft al een 18-55 kitlens dus ik begrijp niet goed waarom hij dan nog een groothoek wenst, dat is toch al een groothoek of niet? (ik ben een echte leek); ik was gewoon eens aan het polsen bij hem voor cadeau-ideetjes.
Ik zal nog eens goed navragen waarvoor hij het wenst te gebruiken.
"degelijk": dan moet je absoluut bij Manfrotto of Gitzo zijn. Voor minder zou ik het niet doen. Gitzo is zeer duur, Manfrotto is betaalbaar.
Voorbeeld van een basisversie:
Manfotto 190DB benen kosten 85€, het 3-weg statiefhoofd Manfroto 141RC met snelkoppeling kost 54€. Samen zo'n 140€. Degelijkheid gegarandeerd.
Vraag maar eens na bij de betere fotohandel.
Deze Manfrotto-kit kost bij een gekende fotozaak in Antwerpen € 110
Kwestie van topicstarter wat centen te besparen
Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke
inderdaad Eva die 18-55 is een degelijke groothoeklens
Oorspronkelijk geplaatst door eva414
Wel hij heeft al een 18-55 kitlens dus ik begrijp niet goed waarom hij dan nog een groothoek wenst, dat is toch al een groothoek of niet? (ik ben een echte leek); ik was gewoon eens aan het polsen bij hem voor cadeau-ideetjes.
Ik zal nog eens goed navragen waarvoor hij het wenst te gebruiken.
Comment