Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dezelfde als de PD70x. Zie maar naar de firmware updates! deze zitten ook juist aan de 2.1. Toevallig hé...
Maar die batterijen lijkt me interessant, heb hier enkele kg's Aldi AA'kes liggen, je weet wel, van die groen-rode oplaadbare, en je krijgt er een car-adapter bij én gratis levering
Effe bv de 40 Gig omrekenen en dan kom ik netto rond de 165 pleuri
Pssstt...niet verder vertellen maar anonieme bronnen melden mij de komst van een ouwe man met een rennend dier en een lange witte baard...
Ik heb zo een raar gevoel bij het bekijken van de site - betrouw het niet zo helemaal. Bvb Free Shipping over gans de wereld? Klinkt een beetje te mooi.
Ik weet het niet - zal misschien aan mij alleen liggen denk ik...
Ik heb zo een raar gevoel bij het bekijken van de site - betrouw het niet zo helemaal. Bvb Free Shipping over gans de wereld? Klinkt een beetje te mooi.
Ik weet het niet - zal misschien aan mij alleen liggen denk ik...
Om heel eerlijk te zijn had ik eerst hetzelfde gevoel, ze zijn niet op voorraad maar in back-order...hoe meer ik herover nadenk...hmmm....strange, very strange indeed...
Comment