Er zal wel verschil opzitten maar kan de batterij van de D70 gebruikt worden voor de D200?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Deze batterijen hebben dezelfde batterijspanning, enkel een verschillende capaciteit. De EN-EL3 zal dus ook in de D200 functioneren, maar sneller leeg zijn dan de EN-EL3e.
Ook omgekeerd is geen probleem: de EN-EL3e kan probleemloos in een D70 of een D50 gebruikt worden.
Ook de EN-EL3a is uitwisselbaar met D50, D70 en D200.
Deze batterijen hebben dezelfde batterijspanning, enkel een verschillende capaciteit. De EN-EL3 zal dus ook in de D200 functioneren, maar sneller leeg zijn dan de EN-EL3e.
Ook omgekeerd is geen probleem: de EN-EL3e kan probleemloos in een D70 of een D50 gebruikt worden.
Ook de EN-EL3a is uitwisselbaar met D50, D70 en D200.
Gr's, Wim
Bedankt voor de info Wim, nu zijn mijn batterijen die ik ooit besteld heb voor de D70 tenminste niet verloren als ik me de D200 moest aanschaffen.
mvg,
Francis
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Geduld is een mooie deugd, niet? Maar soms wel moeilijk, om eerlijk te zijn ben ik echt wel benieuwd naar deze camera
OP de D200 gaan enkel de nieuwe versie's EN-EL3e. De reden is een derde kontakt binnenin de D200. Dit 3de kontakt is niet aanwezig bij de oudere types en daardoor kun je de batterijen niet volledig inschuiven in de D200.
Omgekeerd gaat wel, de nieuwe batterij gaat wel in de oude camera's.
Niet om je jaloers te maken hoor, maar ik pak hem alle avonden nog eens vast voor ik ga slapen
Ja ja, ne mens nog wa doen watertanden Och, Deze week krijg ik de D200 batterijgrip binnen, dan kan ik die toch al eens vastpakken . .
Comment