Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Photoshop muis van Toshiba

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Photoshop muis van Toshiba

Moeilijk te vinden, zelfs met google maar enfin...HIER zijn ze in voorraad @ € 45,44

Stockindicatie: OP STOCK (13 stuks op 30/12 08u30)
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
      Moeilijk te vinden, zelfs met google maar enfin...HIER zijn ze in voorraad @ € 45,44

Stockindicatie: OP STOCK (13 stuks op 30/12 08u30)
      Had je dit topic helemaal gelezen dan had je niet moeten google'n .. beetje naar boven scrollen en je komt die link vanzelf tegen

Comment

Lap ! Dan wilt ge es iemand helpen dan ist weer nie goe
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Ik heb verleden week een e-mouse meegebracht uit Aken (saturn achter kaufhof, 45 euro, er higen er nog twee)
          Helaas krijg ik we niet aan de praat
          De USB stick wordt erkend, maar de connectie met de muis pen lukt niet.

Ik ben me ervan bewust dat er nog niet veel gebruiker zijn maar wie weet zijn er toch ervaringen.

Bij het toshiba hupcentrum in Breda kunnen ze enkel zeggen dat ze nog nooit een vraag over dit product gekregen hebben ...

Enkel dat ik de twee knoppen, op de USB stick en op de muis, gelijktijdig moet indrukken.

Nog iemand een probleem gehad met een e-mouse te initialiseren ?

Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucO
            Ik heb verleden week een e-mouse meegebracht uit Aken (saturn achter kaufhof, 45 euro, er higen er nog twee)

Ik ben me ervan bewust dat er nog niet veel gebruiker zijn maar wie weet zijn er toch ervaringen.

Bij het toshiba hupcentrum in Breda kunnen ze enkel zeggen dat ze nog nooit een vraag over dit product gekregen hebben ...

Enkel dat ik de twee knoppen, op de USB stick en op de muis, gelijktijdig moet indrukken.

Luc
            ik heb sedrt gisteren ook zo een muisje
            geen problemen gehad mee de instalatie
            het klopt niet da je de knoppen tegelijk moet indrukken
            wat wel moet en zo heb ik het gedaan
            je stopt de ontvanger in de usb poort,je zet de muis aan door +-10sec de 2 knoppen (grijze knoppen of zo gezegd de linker en rechter muisknop) ingedrukt te houden .
            en dan druk je de knop van de ontvanger in zo dat die gaat pinken
            en dan richt je de muis naar de ontvanger en druk je op de bovenst zwarte knop
            je kan wel enkele malen moeten proberen met da zwart knopje in te drukken
            maar normaal werkt het zo
            alle hier toch
            grtz tweetty
            bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucO

Luc
              Lees in dit topic mijn install tips... Dan gaat 't vanzelf.
              Der is echt niets aan. maar je moet natuurlijk de juiste volgorde aanhouden.

Comment

Nieuwe Photoshop muis van Toshiba

Ze is wel heel gevoelig he
                Last edited by tootje; 5 januari 2006, 08:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tootje
                  Ze is wel heel gevoelig he
                  Kan je aanpassen in je muisinstellingen bij configuratiescherm, muis,enz... Zet daar de gevoeligheid iets minder tot je ze gewoon bent en dan terug naar omhoog.
                  Het is idd soms effe wennen, maar 't went wel.

Comment

Ik ben een firefoxgebruiker, en aldus mis ik wel mijn middenste knoppeke
                    spijtig

Comment

bij vdh computers in gent voor 42,90

Comment

sorry. www.vdhsoft.be

Comment

vandaag effe in hasselt naar de computer-beurs geweest,de e-mouse lag daar ook!
                          die vriendelijke meneer deed er nog 5 euro van de prijs af omdat het de laatste was!!
                          65 euro min 5 euro =60 euro ik heb even groen naar hem gelachen en gezegd dat 'm zijnen duren brol mocht houden!!!
                          grts; M

Comment

Ben momenteel dit bericht aan het typen met de E-mouse in mijn hand.
                            Prachtig ding!

Maar hoe laat je toch die laser werken die in de muis zit?
                            Er staan een knopje op met het logo'tje van de laser, maar als je hier op druk gebeurd er niets.

Ben ik een stomme fout aan het maken of is er echt iets mis?
                            Canon EOS 20D | Canon EF 70-200mm F4 L USM | Canon EF 28mm F2.8 | Speedlite 580EX | Velbon Sherpa 600n statief
                            www.nikolassterck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikolas
                              Ben momenteel dit bericht aan het typen met de E-mouse in mijn hand.
                              Prachtig ding!

Maar hoe laat je toch die laser werken die in de muis zit?
                              Er staan een knopje op met het logo'tje van de laser, maar als je hier op druk gebeurd er niets.

Ben ik een stomme fout aan het maken of is er echt iets mis?
                              De laser werkt enkel als je in de presentatiemode zit. dus als je powepoints wil presenteren en met de knopjes voor uit of achteruit wil bladeren. Als je dan op 't knopje laser drukt heb je een rode aanwijs stip...
                              Om de presentatiemode te aktiveren druk je de beide zwarte knopjes tegelijk in.

Comment

Ik heb sinds het weekend een e-mouse, en er al leuk mee zitten spelen.

Ik werk echter op een laptop en heb een hekel aan allerlei draden en uitstekende zaken aan m'n laptop. Op de laptop zit al een ingebouwde 2.4 Ghz zender/ontvanger o.a. voor m'n gewone draadloze muis, en ik zat zo te denken dat er misschien een manier kon zijn om de muis zonder de USB dongle aan de praat te krijgen.

Ik krijg het echter niet voor elkaar en op Google isser ook niet bijster veel te vinden, iemand hier ervaringen mee? ;-)

Comment

Working...
                                X