hoi, 'k heb een oud (+/- 8 jr) statief van mijn vader gekregen, merk SLIK type 503QF (werd voor video gebruikt). Groot minpunt is dat je 4 knoppen moet verzetten om je camera te veranderen van positie... zeer vervelend... Er past daar een "pistolgrip" of een ballhead van SLIK op, en dus probeerde ik een verdeler van SLIK te vinden in België maar dat lukt me niet... de verkoper hier (gevonden via de site van SLIK) mailde mij dat zij dit merk niet meer verdelen...
Ik vraag me nu af of ik bijv. een Manfrotto 3way-kop, of een horizontale grip 322RC2 (ook Manfrotto) zou kunnen combineren met het SLIK onderstel via de schroef. (Ik kan dan op mijn gemak sparen om later dat SLIK onderstel te vervangen door een Neotec 458B)
Ofwel wordt het een Velbon Sherpa 600n... 't Mag ook allemaal niet te veel wegen want het moet mee in de rugzak...
Heeft iemand ervaring met combinatie SLIK onderstel en bijv. Manfrotto erop ? Of is die Velbon Sherpa 600n zo fantastisch dat ik daarvoor 'moet' gaan ?
alvast bedankt voor de reactie...
(sy)biele
Ik vraag me nu af of ik bijv. een Manfrotto 3way-kop, of een horizontale grip 322RC2 (ook Manfrotto) zou kunnen combineren met het SLIK onderstel via de schroef. (Ik kan dan op mijn gemak sparen om later dat SLIK onderstel te vervangen door een Neotec 458B)
Ofwel wordt het een Velbon Sherpa 600n... 't Mag ook allemaal niet te veel wegen want het moet mee in de rugzak...
Heeft iemand ervaring met combinatie SLIK onderstel en bijv. Manfrotto erop ? Of is die Velbon Sherpa 600n zo fantastisch dat ik daarvoor 'moet' gaan ?

alvast bedankt voor de reactie...
(sy)biele