Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

accu batterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • accu batterij

    Ik wens een extra Canon Accu Batterij NB-2LH te kopen. Via e-bay betaal je tussen de 5 en 10 euro. In de winkel is dat vier keer zo veel. Is er een kwaliteitsverschil? Heeft iemand ervaring met deze goedkopere batterijen?

  • #2
    Re: accu batterij

    Ik heb een tweetal maanden terug 2 van deze akku's besteld bij www.akkuinternational.de. Was iets van een 6€ per stuk, er kwamen wel ong. 13€ verzendkosten bij.
    De akku's op zich zijn zeer goed.

    Comment


    • #3
      Re: accu batterij

      Oorspronkelijk geplaatst door beagle
      Ik heb een tweetal maanden terug 2 van deze akku's besteld bij www.akkuinternational.de. Was iets van een 6€ per stuk, er kwamen wel ong. 13€ verzendkosten bij.
      De akku's op zich zijn zeer goed.
      Heb er juist 2 besteld via Ebay in Duitsland. 18euro met port.
      Hopelijk vallen ze goed mee. 850mAh's.
      Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

      Comment


      • #4
        Re: accu batterij

        Ik heb er (mede door deze post) nu net 2 besteld se.
        3 batterijen met port bij kwam het op een 27€

        4,95€ per batterij...

        Ben echt benieuwd of alles inorde komt.
        Is toch een groot verschil hé met een originele die men koopt in België...
        350D - kitlens - Tamron AF SP 28-75/2.8 - ...

        Comment


        • #5
          Re: accu batterij

          Oorspronkelijk geplaatst door Nico_mtb
          Ik heb er (mede door deze post) nu net 2 besteld se.
          3 batterijen met port bij kwam het op een 27€

          4,95€ per batterij...

          Ben echt benieuwd of alles inorde komt.
          Is toch een groot verschil hé met een originele die men koopt in België...

          Idd. Ik heb ze alleen nog maar getest zoals ze aangeleverd zijn (50% volgeladen). Dus ik moet ze nog eens volledig laden. Maar voor 1*10de van de prijs mogen ze van mij wat minder presteren. Het is puur voor noodsituaties. Ik kom ruim toe met mijn Canon Lion(meestal toch).
          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

          Comment

          Working...
          X