Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help, Microdrive probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help, Microdrive probleem

hallo,

Ik had mijn microdrive in mijn cardreader zitten. Toen ik die eruit haalde, en terug in mijn fototoestel stak, begon de microdrive een soort van piepgeluiden te maken. Een beetje een langgerekte stille sirene. Hij wordt dus niet meer herkend, en geeft een error 02. Ook in mijn pda en pc's doet de kaart niets meer.
    Weet iemand hoe ik deze terug aan de praat zou kunnen krijgen? De data zijn niet belangrijk, maar ik heb de drive wel nodig

alvast bedankt voor hulp
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Re: Help, Microdrive probleem

T probleem is ondertussen opgelost. Enkele stevige tikken tegen de draaiende microdrive zetten alles weer op zijn plaats
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Re: Help, Microdrive probleem

Oorspronkelijk geplaatst door ODB
      T probleem is ondertussen opgelost. Enkele stevige tikken tegen de draaiende microdrive zetten alles weer op zijn plaats
      Dan lijkt die toch niet meer betrouwbaar .

Ik zou die toch niet meer gebruiken, de kans dat je alle foto's kwijt speelt is veel te groot.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X