Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een barretygrip BG-E3 voor EOS 350D kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar een barretygrip BG-E3 voor EOS 350D kopen?

    Ik heb reeds een BG-E3 besteld bij www.camerahuis.nl sinds 8 juli, maar nog steeds is er niets geleverd (ondanks het feit dat op hun site gemeld staat dat de gemiddelde levertermijn slechts 5 dagen beraagt). Erger nog, telkens als ik hen een mail stuur kunnen ze mij niet vertellen wanneer de levering zal plaatsvinden! Van een service gesproken Een echte afrader dus. Het enige dat ze mij voorstellen is om de bestelling te annuleren. Daar ben ik nogal vet mee daar ik deze batterygrip hoopte mee te nemen op vakantie (vertrek de 1e augustus)
    Mijn vraag is dus, waar vind ik in België de BG-E3 aan een goedkope prijs? En vooral , waar is die op voorraad?
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Waar een barretygrip BG-E3 voor EOS 350D kopen?

    Nou dat raadsel is heel gemakkelijk te verklaren. Voor die prijs die daar op de site staat kan men die dingen helemaal niet direct inkopen bij Canon.

    De verklaring zou kunnen zijn dat ze de promo-kit bestaande uit de tas, body, flitser, 18-55mm lens, 55-200mm lens, batterygrip en extra akku helemaal uit elkaar trekken en elk onderdeel apart verkopen. Maar die promo-sets zijn al een hele tijd uitverkocht en wanneer die weer eens komen dat weet men nooit bij Canon.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Waar een barretygrip BG-E3 voor EOS 350D kopen?

      Heb al een aantal keren besteld bij geheugenkaart.be en levertijd was maximum 3 dagen dacht ik
      Verzending kost € 6 maar je kan ook afhalen als je zeker wil spelen en niet aan de andere kant van't land woont

      Comment


      • #4
        Re: Waar een barretygrip BG-E3 voor EOS 350D kopen?

        Probleem is ondertussen al zo goed als opgelost. 'k Heb de bestelling bij camerahuis.nl geannuleerd en even met 'geheugenkaart' gebeld om hem mijn probleem uit te leggen. Hij ging al het mogelijke doen om nog een batterygrip te bemachtigen voor 1 augustus. Hopelijk heb ik de BG-E3 nog voor ik met verlof vertrek. Duimen maar
        meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

        Comment

        Working...
        X