Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB600 kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SB600 kopen

    Ben van plan me een SB600 voor m'n D70 aan te schaffen.
    Heb nu al zo een beetje rond gekeken voor prijzen en het verschil met nederland en belgie is wel enorm van prijs.
    Bij sd card heb ik wel ene gevonden die 279Euro kost,maar daar staat bij duitse versie.
    Is dat nu gewoon met een duits boekske of wa bedoelen ze daar juist mee.
    Iemand al ervaring mee, want de "niet" duitse versie kost alweer 369 Euro
    Hier heb ik de beste prijs gevonden maar heeft er al iemand iets besteld hier ?

    Als er iemand nog een adres niet te ver over de grens zou weten mag dit altijd effe vermelden, ik zou het liefst de flits persoonlijk gaan halen, maar als het echt niet anders kan moet ik hem on-line bestellen en veel te lang wachten. Vertrek met vakantie volgende week en zou pakje niet willen mislopen
    Als er iemand naar top foto zou rijden en nog extra ruimte heeft om een flitser mee te brengen
    Alvast bedankt,
    Steve
    Last edited by SteveC; 21 juli 2005, 20:01.
    Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

  • #2
    Re: SB600 kopen

    In NL bij vb. http://www.foto-konijnenberg.nl/ staat hij 225 of 237 ?
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

    Comment


    • #3
      Re: SB600 kopen

      Nog beter
      206€ ! (ook in NL)
      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

      Comment


      • #4
        Re: SB600 kopen

        Ik ga ervan uit dat deze te vertrouwen zijn ?
        Heb hier en daar al wa straffe verhalen gelezen
        Alvast bedankt.
        Steve
        Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

        Comment


        • #5
          Re: SB600 kopen

          Heb hem van cameranu en geen problemen gehad
          alles in orde
          grtz
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

          Comment


          • #6
            Re: SB600 kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door JP
            Heb hem van cameranu en geen problemen gehad
            alles in orde
            grtz
            Welke versie? Benelux? Duitsland? UK?....
            Ik heb geen probleem met de taal van de handleidingen, maar wil toch weten welke garantiebepalingen gelden.
            Er schijnt daar wel een verschil te bestaan? Ergens gelezen op een of andere E-winkel in NL....
            Ik sta ook voor de aankoop van een SB-600 maar wens hoe dan ook steeds te kunnen rekenen op de De Beukelaer service (... indien nodig ... )

            BTW, ik dacht dat de SB-600 bij Corné wordt verkocht aan €229.
            Last edited by LucD; 21 juli 2005, 20:53.

            Comment


            • #7
              Re: SB600 kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door LucD
              Welke versie? Benelux? Duitsland? UK?....
              Ik heb geen probleem met de taal van de handleidingen, maar wil toch weten welke garantiebepalingen gelden.
              Er schijnt daar wel een verschil te bestaan? Ergens gelezen op een of andere E-winkel in NL....
              Ik sta ook voor de aankoop van een SB-600 maar wens hoe dan ook steeds te kunnen rekenen op de De Beukelaer service (... indien nodig ... )
              Dit zou ik ook wel willen weten
              Steve
              Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

              Comment


              • #8
                Re: SB600 kopen

                Bestelling geplaatst en betaald bij camera nu
                Nu alleen nog wachten
                Steve
                Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

                Comment


                • #9
                  Re: SB600 kopen

                  Is waarschijnlijk de ingevoerde uit US
                  komt met engelstalige handleiding en CD rom (zelfgemaakt- amateuristisch) in
                  het Nl
                  waarborg - bij defect retourneren , waarschijnlijk langere wachttijd
                  grtz
                  D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                  Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                  en ewa flitsspeelgoed

                  Comment


                  • #10
                    Re: SB600 kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door JP
                    Is waarschijnlijk de ingevoerde uit US
                    komt met engelstalige handleiding en CD rom (zelfgemaakt- amateuristisch) in
                    het Nl
                    waarborg - bij defect retourneren , waarschijnlijk langere wachttijd
                    grtz
                    Thx JP
                    Ik geef toch de voorkeur aan een duidelijk geformuleerde EU-garantie...

                    Comment


                    • #11
                      Re: SB600 kopen

                      Mijn broer heeft de Sb800 gekocht bij grobet in antwerpen en die was ook met papieren engels handleiding, dus da wil misschien toch nie zoveel zeggen
                      Steve
                      Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

                      Comment


                      • #12
                        Re: SB600 kopen

                        Oorspronkelijk geplaatst door SteveC
                        Mijn broer heeft de Sb800 gekocht bij grobet in antwerpen en die was ook met papieren engels handleiding, dus da wil misschien toch nie zoveel zeggen
                        Steve
                        Wanneer ze de "aanbevolen verkoopprijs" in BE vragen, dan is het haast zeker dat het om een door De Beukelaer ingevoerd exemplaar gaat... (tenzij... )
                        Deze toestellen hebben dan toch altijd een NL/FR handleiding en BE-garantie...

                        Comment

                        Working...
                        X