Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen dure kaartjes meer kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Geen dure kaartjes meer kopen

    apacer steno schrijft oa op cd...

    geef mij maar de hdd variant; handiger, groter, controleerbaar, ...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #47
      Re: Geen dure kaartjes meer kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger
      Hmm, discussie lijkt mij ook naar niets te gaan... en ik ben hier pas nieuw
      De één heeft liever dit, de ander liever dat, .... tjah, en sommige commentaren geven me zelfs de indruk als dat ik m'n windows moet installeren op een CF

      Maar om bij het onderwerp te blijven. Enkele jaren terug heb ik een toestel gezien, die kon allerhande memory kaartjes lezen en schreef dat dan direct op een CD(-rw). Als ik me goed herinner koste die iets van een 250 euros en was die van FreeCom. Iemand daar ooit ervaringen mee gehad, of ... bestaat die eigenlijk nog.

      Ouwe koeien aan het vangen !?!?
      Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

      Comment


      • #48
        Re: Geen dure kaartjes meer kopen

        Heb dit een beetje gevolgd en vraag mij af als we zo doorgaan en in "niets" echt vertrouwen hebben het niet beter is terug naar de "middeleeuwen" terug te keren en een voor het ogenblik "goedkope analoge reflex" te gebruiken met de klassieke filmrolletjes...(die ik vroeger moest aankopen en nu meestal gratis zijn...)
        Heb zelf het rekensommetje nog niet gemaakt maar een digitale opname afgedrukt, begint op die manier ook toch al aardig wat te kosten....
        Heb zelf nog mijn analoog toestel van bijna dertig jaar terug, nooit problemen mee gehad (nog geen enkele onderhoudsbeurt gekregen!), van stof ...geen sprake en op de teller...ah ik weet niet hoeveel opnames?
        En kwalitatief...denk dat je al diep in de buidel moet tasten...je moet (moest) wel wat meer geduld hebben...Nu staat een opname 5 minuutjes later hier al in "showcase"...
        Voor wat ...hoort wat!
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #49
          Re: Geen dure kaartjes meer kopen

          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger
          Hmm, discussie lijkt mij ook naar niets te gaan... en ik ben hier pas nieuw
          De één heeft liever dit, de ander liever dat, .... tjah, en sommige commentaren geven me zelfs de indruk als dat ik m'n windows moet installeren op een CF

          Maar om bij het onderwerp te blijven. Enkele jaren terug heb ik een toestel gezien, die kon allerhande memory kaartjes lezen en schreef dat dan direct op een CD(-rw). Als ik me goed herinner koste die iets van een 250 euros en was die van FreeCom. Iemand daar ooit ervaringen mee gehad, of ... bestaat die eigenlijk nog.
          ja, ervaring mee !

          goeie 2 weken rondreis gedaan in Ecuador. iedere dag met ibm microdrive in masjien gestoken en die schreef een CD-R voor mij. Zo had ik na mijn reis 14 CD-R's geschreven. werkten thuis en nu nogaltijd (2 jaar geleden). geen klagen dus. Was wel geen freecom, Hama denk ik.
          www.loft6.be

          Comment

          Working...
          X