Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

    Dag iedereen,

    Mijn Lowepro Magnum AW schoudertas heeft blijkbaar een zwak punt. De handvatjes van de hoofdritssluiters(meest gebruikt) breken nl. af. Dit is uiteraard zeer vervelend daar de ritssluitingen hierdoor nog zeer moeilijk kunnen geopend worden. Heb mij wel voorlopig uit de slag geholpen met een paar sleutelhangerringetjes. Geen zicht natuurlijk voor zo'n kwaliteitstas.Heeft iemand dergelijke zwakte ook vastgesteld ?
    Aangezien deze tas nog geen jaar oud is vind ik deze breuk nogal vroeg. Is hiervoor garantie voorzien ?

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

    Pol,

    kijk eens effe op je label van je tas.
    Volgens mij heb je levenslang garantie bij Lowe Pro.
    www.wildlifepixs.com

    Comment


    • #3
      Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
      Dag iedereen,

      Mijn Lowepro Magnum AW schoudertas heeft blijkbaar een zwak punt. De handvatjes van de hoofdritssluiters(meest gebruikt) breken nl. af. Dit is uiteraard zeer vervelend daar de ritssluitingen hierdoor nog zeer moeilijk kunnen geopend worden. Heb mij wel voorlopig uit de slag geholpen met een paar sleutelhangerringetjes. Geen zicht natuurlijk voor zo'n kwaliteitstas.Heeft iemand dergelijke zwakte ook vastgesteld ?
      Aangezien deze tas nog geen jaar oud is vind ik deze breuk nogal vroeg. Is hiervoor garantie voorzien ?

      Groetjes,
      Pol.


      Gewoon naar de dealer gaan waar u de tas heeft gekocht en dan wordt de tas direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

        Oorspronkelijk geplaatst door Plette
        Pol,

        kijk eens effe op je label van je tas.
        Volgens mij heb je levenslang garantie bij Lowe Pro.

        Hallo Plette,

        Heb nog een Nova Mini en hiervan heb ik nog een document waarop staat "Limited Lifetime Warranty ". Van mijn overige drie Lowepro's vind ik niet direkt een document waarop staat dat er zou levenslange garantie zijn. De tas waarvan sprake in de thread heb ik bij Corné gekocht. Misschien eens bij hem ten rade gaan. Bedankt !

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          Gewoon naar de dealer gaan waar u de tas heeft gekocht en dan wordt de tas direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
          Bedankt Otto Knap.

          Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

            Indien de tas van de Beukelaer afkomstig is wordt dat zonder problemen vervangen door een nieuwe.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
              Dag iedereen,

              Mijn Lowepro Magnum AW schoudertas heeft blijkbaar een zwak punt. De handvatjes van de hoofdritssluiters(meest gebruikt) breken nl. af. Dit is uiteraard zeer vervelend daar de ritssluitingen hierdoor nog zeer moeilijk kunnen geopend worden. Heb mij wel voorlopig uit de slag geholpen met een paar sleutelhangerringetjes. Geen zicht natuurlijk voor zo'n kwaliteitstas.Heeft iemand dergelijke zwakte ook vastgesteld ?
              Aangezien deze tas nog geen jaar oud is vind ik deze breuk nogal vroeg. Is hiervoor garantie voorzien ?

              Groetjes,
              Pol.
              Ik heb een Elite AW uit de zelfde reeks, twee weken geleden krak hetzelfde voorgehad

              sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #8
                Re: Zwakte bij Lowepro tas en wat met de garantie !

                Made in China !!!

                Groetjes,
                Pol?
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment

                Working...
                X