Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

L-plate voor Manfrotto Balhead?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • L-plate voor Manfrotto Balhead?

    Ik ben al efkes op zoek geweest naar een L-plate die compatibel is met het Manfrotto QR systeem (ik heb nen 488RC4 ballhead).
    Voor Arca-Tech zijn er mooie dingen te vinden, maar voor het Manfrotto systeem heb ik nog niets gevonden dat mooi rond de 20D zou passen.
    De RSS of Kirk systemen zijn fantastisch, maar ja, ik heb nu een Manfrotto.
    Iemand wel al iets gevonden?

  • #2
    Re: L-plate voor Manfrotto Balhead?

    Al die door jou opgenoemde firma's (Kirk,RSS...) maken L-plates die compatibel zijn met Manfrotto (Manfrotto wordt in de USA Bogen genoemd dus kijk in de specs eerder naar Bogen).
    Danny's Photosite

    Comment


    • #3
      Re: L-plate voor Manfrotto Balhead?

      Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
      Al die door jou opgenoemde firma's (Kirk,RSS...) maken L-plates die compatibel zijn met Manfrotto (Manfrotto wordt in de USA Bogen genoemd dus kijk in de specs eerder naar Bogen).
      Op RRS vind ik daar toch niks van terug, en als je eens kijkt naar de fotookes van die L-plate is dat toch allemaal zo'n Arca-schuifsyteem.
      Op de Hompage van Kirk staat er in vette letters: "PLEASE NOTE: all L-brackets must be used in conjunction with Arca style quick release platforms."

      Comment


      • #4
        Re: L-plate voor Manfrotto Balhead?

        Oorspronkelijk geplaatst door lievenb
        Op RRS vind ik daar toch niks van terug, en als je eens kijkt naar de fotookes van die L-plate is dat toch allemaal zo'n Arca-schuifsyteem.
        Op de Hompage van Kirk staat er in vette letters: "PLEASE NOTE: all L-brackets must be used in conjunction with Arca style quick release platforms."
        Gaat inderdaad niet passen op de RC4. Die is niet compatibel met Arca. Je hebt 2 keuzes, of een nieuw quick release systeem dat Arca compatibe kopen isl of genoegen nemen met de RC4.

        Heb hetzelfde probleem
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: L-plate voor Manfrotto Balhead?

          Oorspronkelijk geplaatst door ajh
          Gaat inderdaad niet passen op de RC4. Die is niet compatibel met Arca. Je hebt 2 keuzes, of een nieuw quick release systeem dat Arca compatibe kopen isl of genoegen nemen met de RC4.

          Heb hetzelfde probleem
          Spijtig, want ik ben uiteindelijk wel content met m'n huidig systeem. En wat zou dat alweer kosten om over te schakelen?

          Comment

          Working...
          X