Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac velocity 5747

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamrac velocity 5747

    Heeft er iemand een idee waar deze tas in voorraad is, omgeving Oost of West Vlaanderen, ben op zoek maar telkens moet deze besteld worden en is na navraag deze zelfs niet in voorraad bij de groothandel, dus dit kan nog wel eventjes duren.
    Zou graag zaterdag a.s. deze ophalen.
    * Een eventuele vervanger zou de lowepro micro trekker kunnen zijn , zijn hier pro of contras ?

    Met dank Luc.
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Tamrac velocity 5747

    Al eens gekeken op www.geheugenkaart.be ?

    Ik was hier eens aan zee gaan kijken bij een winkel die nogal veel tassen in voorraad had, maar de Velocity 5 was de grootste tas die ze in stock hadden, of het was ineens zo'n mega-rugzak, en dat kon wel besteld worden maar de prijzen zijn echt pakken hoger dan bvb eBay of link hierboven!
    Omdat geheugenkaart.be de V9 toen niet in voorraad had heb ik via eBay bij een Canadese online shop gekocht en dat ging lekker vlot & snel moet ik zeggen

    Ik heb de V7 gehad en heb daar nooit spijt van gehad, alleen krijg je er geen body met grip en lens in (wel op z'n zij met 50mm erop), en daarom heb ik de overstap naar de V9 gedaan. Wat die tassen superhandig maakt is dat je ze van je rug op je buik/borst kan draaien en zo makkelijk aan al je materiaal kan zonder de tas te moeten afdoen!!

    Comment


    • #3
      Re: Tamrac velocity 5747

      De hele Velocity reeks is op voorraad en bij de meeste wederverkopers te Leuven en Mechelen ook, heb ze afgelopen vrijdag nog voorzien van nieuwe exemplaren.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Tamrac velocity 5747

        Ik ben heel geïnteresseerd in deze tassen maar past er in model 7 een D70+28-70 lens + extra 70/300 in.
        Moet ik misschien een Velo9 kopen.

        Peter
        Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

        http://www.peter-mia.be

        Comment


        • #5
          Re: Tamrac velocity 5747

          Ik kreeg in de V7 een D30+grip & 50mm erop, en dan los nog een Canon 70-200f4 + Tamron 28-75f2.8 + batterijen en geheugen en klein statiefje stak ik achteraan met één poot door de opening waar de heupriem verstopt zit

          Als je een goede verdeling maakt kan er héél wat in zo'n tas in hoor. De enige reden waarom ik overgestapt ben naar de V9 is omdat ik m'n toestel met grip en eender welke lens er wou inkrijgen. In de V7 ging dat dus enkel dwars met de 50mm...

          Comment


          • #6
            Re: Tamrac velocity 5747

            ik heb ze dus ook gekocht, de V7.

            Ziet er degelijk uit, enkel wat knoeien met die velcro insteeksels.
            Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

            http://www.peter-mia.be

            Comment

            Working...
            X