Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jupio en-el18d batterij en nikon mh-33 lader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jupio en-el18d batterij en nikon mh-33 lader

    Is er iemand die deze combinatie gebruikt?
    Batterij en lader zijn nieuw uit verpakking. De batterij geeft nog 35% lading aan als ze in de camera zit.
    Echter als ik deze wil opladen in de mh-33 gebeurt er niets. Geen lichtje, nada. Calibratie knop doet ook niks
    Verschillende usb power adapters gebruikt ( die effectief 5V 3 amp kunnen leveren) en een usb-A naar usb-C kabel die ook de hogere stromen aan kan. (aangesloten telefoon rapporteert 'turbo power' )
    Is er nog iets dat ik over het hoofd zie, of heb ik pech, en heb ik een defecte lader gekregen?

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Ondertussen is het probleem geidentificeerd en opgelost.
    Er moet echt een lader gebruikt worden die Power Delivery ondersteunt, en moet echt over usb-c kabel lopen (aan beide kanten).
    Er wordt genegocieerd tussen lader en stroombron, en dat werkt blijkbaar niet als aan de ene kant een usb-a connector zit.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment

    Working...
    X