Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugen in Makro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugen in Makro

    Van af 13 -7
    Multi Media Photobox 40 Gb

    Kan ook gebruikt worden als extra hard disk voor de computer - USB 2.0 480 Mbps interface (ook USB 1.1 compatibel) - ondersteunt volgende memorycards: CF 1 & 2, IBM Microdrive, Memory stick™, Memory Stick Pro™, SD, MMC en Smart Media card - oplaadbare Li-ion batterij - reistasje - 2 jaar garantie
    139,-

    (0,50 incl.)



    Met de Photobox kunt u foto's en video's van een geheugenkaart kopiëren en opslaan zonder gebruik te maken van een computer: de perfecte reisoplossing
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: geheugen in Makro

    Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
    Van af 13 -7
    Multi Media Photobox 40 Gb

    Kan ook gebruikt worden als extra hard disk voor de computer - USB 2.0 480 Mbps interface (ook USB 1.1 compatibel) - ondersteunt volgende memorycards: CF 1 & 2, IBM Microdrive, Memory stick™, Memory Stick Pro™, SD, MMC en Smart Media card - oplaadbare Li-ion batterij - reistasje - 2 jaar garantie
    139,-

    (0,50 incl.)



    Met de Photobox kunt u foto's en video's van een geheugenkaart kopiëren en opslaan zonder gebruik te maken van een computer: de perfecte reisoplossing
    Dacht nog gelezen te hebben van USB stick ook ?
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment


    • #3
      Re: geheugen in Makro

      50 verkocht, geen in stock meer .... 120 binnen morgen of maandag.

      1 reservatie gemaakt.

      Anders : Sony Photo bank 40Gb = 199€ memory stick en CF alleen.
      en SiteCom 30GB prijs ?

      Comment


      • #4
        Re: geheugen in Makro

        Onderstaande oplossing is volgens mij beter dan om het even welke image tank, omdat een usb harddisk een veel grotere opslagcapaciteit heeft dan de image tanks die nu voorhanden zijn.

        Met het product 2copy2 kan je aan de ene kant je camera (usb) koppelen, en aan de andere kant een usb harddisk. Dan kan je je gegevens van de kaart copieren naar de harddisk zonder tussenkomst van een computer.


        Dit toestel kost bij www.mpl.be (zeer goede online computerleverancier) een 31€. (Kan op andere plaatsen misschien nog goedkoper, maar nog niet naar gezocht). (zie in menu op mpl: "pc components (internal)", "memory products", "memory card readers, adapters").

        Bij MPL kan je al een external usb harddisk bestellen van 160 GB voor 144 €
        Ik heb zelf een harddisk (external usb) gekocht bij ALDI (160 € voor 250 GB) en staat jaarlijks wel een keer op hun speciale wekelijkse promotie.


        Het nadeel is dat je netspanning nodig hebt om met dit toestel te kunnen werken.

        PS : Informeer wel eerst eens naar de compatibiliteit van dit toestel met je camera, en dit zal je wel kunnen doen via het contact item op hun website.

        Comment


        • #5
          Re: geheugen in Makro

          Snap het vordeel niet van die 2copy2...
          Ging dan ook vrij snel van mijn lijstje 'te overwegen' af...

          Netspanning nodig, meer materiaal dan een gewone image tank, en waarom is het beter dan een image tank? Begrijp ik dus allerminst....

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: geheugen in Makro

            Snap het vordeel niet van die 2copy2...
            160 GB voor dezelfde prijs als een image tank van 40 GB? Dat is het enige voordeel dat ik er aan kan zien. Aangezien 40 GB voor mij al meer dan genoeg is ben ik dan ook maar voor een gewone image tank gegaan.

            Comment


            • #7
              Re: geheugen in Makro

              bedoeling van een imagetank is om onderweg foto's over te pompen

              lukt dus niet met die andere 'oplossing'

              is eigenlijk vrij stom, want waarom zou je thuis alles rechtstreeks overzetten als je een pc hebt staan???
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: geheugen in Makro

                Het voordeel van die 2copy2 is wel handig indien je reeds een USB harddisk hebt. Zo kan je voor een klein bedrag veel foto's overzetten.

                Sommigen op deze site zullen wel over zo'n disk beschikken, en dan is dit toch een goedkope, werkbare oplossing.


                ONDERWEG :
                Als je op reis gaat, dan zit men meestal toch om de zoveel dagen op een plaats waar er elektriciteit aanwezig is.

                Comment

                Working...
                X