Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welke Imagetank is de beste?
Collapse
X
-
-
Re: Welke Imagetank is de beste?
Aan het toestel zelf twijfel ik niet, dat is super!Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XentroHeb je hem al ontvangen je CD ?
Oorspronkelijk geplaatst door XentroHoe lang duurde de verzending van PIN naar Beglië zonder allemaal die miserie ?), dus bakske is wel goed...
en kwa verzending van PIN naar hier?? pff.. als alles goed gaat kan het binnen de 48u hier zijn!, maar reken er niet altijd op! (het kan wel wat langer duren)
-=- Light is the key...
Comment
-
Een alternatief is de Nexto CF. Even razendsnel als de PD70x, een autonomie van 25 GB, uitgerust met 80 GB HD kost hij 200 EUR.
Ik ben er wreed content van
sugar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarEen alternatief is de Nexto CF. Even razendsnel als de PD70x, een autonomie van 25 GB, uitgerust met 80 GB HD kost hij 200 EUR.
Ik ben er wreed content van
sugar| Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajhHeb de Vosonic 6210. Ben er erg tevreden over. Het scherm is echter niet bruikbaar om de foto te beoordelen. Je kunt wel kijken of het goed is voor de vuilnisbak, maar verwacht niet te veel van zo'n scherm.
Wat voor mij belangrijk is, is de levensduur van de batterijen en dat ze vervangbaar zijn. Verhoogt de duur dat je zo'n ding kan gebruiken toch behoorlijk.
?????? heb dit ding 2 dagen, en ik ben er al 3 keer in geslaagd om het te laten vastlopen.... dat ik er de batterij moest uithalen, om het weer opgestart te krijgen..... Ik kan nu niet anders vertrek morgen naar het buitenland, moet het wel mee nemen.... maar mijn vertrouwen in het ding is ver zoek....To make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
en kwa verzending van PIN naar hier?? pff.. als alles goed gaat kan het binnen de 48u hier zijn!, maar reken er niet altijd op! (het kan wel wat langer duren)
Als het ginder in voorraad is.... max 4 dagen, maar chek wel of hij het direct kan opsturen.... Vrijdag avond had ik een confirmatie mail, met dat de verzending vertrokken was. En maandag om 14u30 was het pakketje al geleverd.....To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm?????? heb dit ding 2 dagen, en ik ben er al 3 keer in geslaagd om het te laten vastlopen.... dat ik er de batterij moest uithalen, om het weer opgestart te krijgen..... Ik kan nu niet anders vertrek morgen naar het buitenland, moet het wel mee nemen.... maar mijn vertrouwen in het ding is ver zoek....
Voor alle bakskes, check ZEKER of je de laatste firmware hebt!!-=- Light is the key...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokusNat,
Dit heb ik tot nu gedaan...maar het is een gesleep
En dan moet je nog zonder problemen de laptop, de fototas en het
statief aan boord van het vliegtuig krijgen.
(in mijn geval toch en als handbagage)
Het statief zou nog met de gewone bagage aan boord kunnen maar ik vrees
de behandeling...
De Epson P-2000 Multimedia Storage Viewer is ook een oplossing
à 519 euro aanbevolen winkelprijs...
Ik blijf sleurenHET voordeel vind ik dat je de foto's ter dege kan bekijken. Er zijn altijd dode momenten op zo een reis, en die kan je ineens gebruiken om wat foto's van RAW naar JPEG om te zetten en dergelijke....
Als image tank gebruik ik soms ook de medion mp3 speler. Werkt tot nu toe (6 maand oud) zonder problemen. Men ziet op de speler de camera als een device en men kan moven of copieren naar de harddisk van de mp3 speler.
Comment
-
- 4 juni 2005
-
ik heb mijn Ipod verkocht... gebruikte hem amper, had hem relatief gunstig overgenomen..
Van dat geld kan ik haast de PD70x kopen...
Bij de Ipod was ik voor de Belkin reader ook nog 129 euro kwijt geweest....
HDtje van mijn laptoppie gaat er straks in, daar zit weer een nieuwe in...
De verhalen van de PD70x lijken erg postief.
Tegen de tijd dat ikweer eens muziek wil horen zie ik wel weer verder en die flash MP3 spelers kosten ook haast niets meer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm?????? heb dit ding 2 dagen, en ik ben er al 3 keer in geslaagd om het te laten vastlopen.... dat ik er de batterij moest uithalen, om het weer opgestart te krijgen..... Ik kan nu niet anders vertrek morgen naar het buitenland, moet het wel mee nemen.... maar mijn vertrouwen in het ding is ver zoek....
Moet eerlijk bekennen dat ik hem alléén als fotobackup gebruik. Daar heb ik nog geen problemen mee gehad. MP3 e.d. gebruik ik niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
Bij mij is het een speciaal geval... had eerst pd7x die gesmoord heeft, dus garantie en upgrade gekregen en maar met de pd70x lukt het maar niet (juist gebruiken hé), dus bakske is wel goed...
CD = Compact Drive.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NatHet is een gesleep, maar die waar MOET maar als handbagage mee. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat in de valies te steken. (Uitgezonderd het statief, dat gaat in de valies.) Ik heb tot nu toe nog nooit problemen ondervonden op het vliegtuig om dat alles als handbagage mee te hebben. De hostessen zien ook wel dat die dingen niet in het vrachtruim kunnen...
Ik blijf sleurenHET voordeel vind ik dat je de foto's ter dege kan bekijken. Er zijn altijd dode momenten op zo een reis, en die kan je ineens gebruiken om wat foto's van RAW naar JPEG om te zetten en dergelijke....
Als image tank gebruik ik soms ook de medion mp3 speler. Werkt tot nu toe (6 maand oud) zonder problemen. Men ziet op de speler de camera als een device en men kan moven of copieren naar de harddisk van de mp3 speler.Gisteren juist 'z on geval gezien op TV het was 'no way' daar gewicht van handbagage daar gewogen werd en alles dat meer was dan 5 kg , onverbiddelijk met gewone bagage mee met als enige tegemoetkomen een sticker met "breekbaar" op. Al eens gezien hoe men de bagage behandeld ? het wordt meestal niet op de transportband naar het vliegtuig gelegd doch "gesmeten", verschrikkelijk.
Een papier tekenen voor verantwoordelijkheid werd ook al geweigerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajhHeel vreemd, kan me voorstellen dat je vertrouwen zoek is. Indien je de laatste firmware geladen hebt en hij doet het nog, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets hardwarematig kapot is.
Moet eerlijk bekennen dat ik hem alléén als fotobackup gebruik. Daar heb ik nog geen problemen mee gehad. MP3 e.d. gebruik ik niet.
Alle, 'k heb hem nu 3 dagen mee gehad in wenen.... een 3 tal volle cf kaartjes op leeg gemaakt.... spul werkte zonder problemen. Laaste firmware staat erop, ik kan er nef mee lezen.... Maar het kan evengoed zijn, dat het de hd is, die raar doet...... Er zat een oude 20 gig van mijn laptop in (die nog perfect functioneerde.... in mijn laptop).... Maar zal er maandag eens een nieuwe hd insteken.... en dan het verdere verloop eens testen.... Van de snelheid, waarmee 1 gig cf kaartje leeg gemaakt wordt, ben ik best wel tevreden
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FullatorVosonic 6210. ... en RAW-formaten worden niet weergegeven. ...
Firmware version: 0A-1.1.5
(met Hardware version: 0A-2.2.0)
Deze versie leest zonder enig probleem de NEF bestanden gemaakt met een Nikon D70.https://waltertalboom.be-
Medewerker RvB - belgiumdigital vzw
Comment
Comment