Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro AW Phototrekker VS Tamrac Expedition 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro AW Phototrekker VS Tamrac Expedition 7

Heeft er iemand enige ervaring met beide rugzakken. ik heb hier momenteel een Lowepro AW phototrekkerII liggen maar dit valt nogal redelijk zwaar uit om in de bergen mee te nemen. Heeft er soms iemand een Tamrac Expedition 7 rugzak en kan mij es zeggen of er evenveel plaats in is of de lowepro.

Alvast bedankt!
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Lowepro AW Phototrekker VS Tamrac Expedition 7

Oorspronkelijk geplaatst door blazor
    Heeft er iemand enige ervaring met beide rugzakken. ik heb hier momenteel een Lowepro AW phototrekkerII liggen maar dit valt nogal redelijk zwaar uit om in de bergen mee te nemen. Heeft er soms iemand een Tamrac Expedition 7 rugzak en kan mij es zeggen of er evenveel plaats in is of de lowepro.

Alvast bedankt!
    Ik heb een Tamrac Expedition 7, splinternieuw, vorige week gekocht, maar ik twijfel een beetje over de aankoop. De tas is niet te groot qua volume, maar ik gebruik steeds minder een rugzak en neig meer en meer naar het gebruik van men schoudertas.

Ik heb hem eigenlijk nog niet echt gebruikt, en hij staat hier nog zo goed als in de verpakking, dus als de winkel hem alsnog terugneemt (Otto ??? ), dan denk ik er aan om hem te retourneren.

Over de kwaliteit kan ik kort zijn, ik vind hem er beter afgewerkt uitzien dan de Lowepro. Hij is ook waterdicht, maar mist de "hoes" (doet eigenlijk niet ter zake). De Lowepro Phototrekker II is ietsje groter, eigenlijk eerder zo groot als de Expedition 8. De 7 is iets compacter en heeft ook de stevige draagriemen en heupgordel.

Comment

Re: Lowepro AW Phototrekker VS Tamrac Expedition 7

bij mij kan je altijd de phototrekker komen testen. De tamrac heb ik nog niet gezien dus daar kanb ik niet mee vergelijken. Soms vind ik de rugzak te groot en zwaar (is heel stevig gebouwd en daar kruipt dus ook gewicht in ), maar als ik dan zie dat mijn 120-300 er maar juist in past heb ik hem echt wel nodig...
      Er geraakt dus veel in, je krijgt er een "enorme" hoeveelheid van die moussen tussenschotten bij, heupsteun is zeer stevig (en echt wel nodig) en is dus ook waterdicht (zelfs zonder dat k-weetje dat eraan zit )
      Zelf ben ik ermee in Zweden gaan "trekken" en dat viel eigenlijk best mee, al ben je op het eind van de dag toch blij dat je hem af mag doen
      Hij is soms ook onhandig als je door een stad ofzo wandelt, dan heb je echt liever een kleine rugzak, maar die heb je mssn al...
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Working...
      X