Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleuren pixma 8500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: kleuren pixma 8500

    Theokus,

    Ik overweeg momenteel ook (op jouw aanraden in deze thread) om een printerprofiel aan te vragen. Liever dat dan eindeloos te zitten prutsen (en papier en inkt verspillen)...
    Waar ik me desondanks toch nog wat vragen bij stel is het volgende: blijkbaar hebben tweetty en ik dezelfde printer (ip 8500), met exact hetzelfde probleem (roodzweem in de gezichten), daarom vroeg ik me af of dit gewoon geen "standaardprobleem" zou kunnen zijn voor deze reeks dat eenvoudig kan verholpen worden door zelf enkele instellingen te veranderen, eerder dan een relatief duur en echt persoonlijk printerprofiel aan te vragen...?
    D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

    Comment


    • #17
      Re: kleuren pixma 8500

      bleh, dat meen je niet :-/

      zoveel moeite om een deftige foto af te drukken?

      allee kzal men geldbeugel nog eens moete bovenhalen dan zekers... maar toch eerst eens gewoon proberen hoor
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #18
        Re: kleuren pixma 8500

        Parakiet,

        In het algemeen zijn die foto's prachtig hoor, gewone landschappen etc print ik er een heel stuk mooier op af dan bij de fotocentrale. Maar zoals aangegeven, soms zit er een roodzweem op, en die valt vooral op bij de afdruk van de gezichten....

        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
        bleh, dat meen je niet :-/

        zoveel moeite om een deftige foto af te drukken?

        allee kzal men geldbeugel nog eens moete bovenhalen dan zekers... maar toch eerst eens gewoon proberen hoor
        D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

        Comment

        Working...
        X