Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson Stylus Pro 4000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson Stylus Pro 4000

    Ik heb op dit moment geen vragen hierover, maar zijn er mensen die deze hebben/goed kennen kunnen vanaf woensdag vragen verwachten

    Ik stel de vraag maar op voorhand om te weten als iemand deze printer toevallig ook heeft, anders zou het nogal zinsloos worden om vragen te posten.

    Greetz

  • #2
    Re: Epson Stylus Pro 4000

    Ja. Draaiend op Mac.
    Nikon, Apple & Epson

    Comment


    • #3
      Re: Epson Stylus Pro 4000

      hallo, ik probeer namelijk randloos af te drukken wat mij nog niet gelukt is :s zelfs al kies ik voor randloos krijg ik steeds een randje. ik heb het op rol nog niet geprobeerd, het is zo'n zonde om een A2 te verknoeien als er weer een rand opstaat, dit is een beetje te moeilijk om recht te snijde... een oplossing of zal ik een fotosnijder kopen?

      Comment


      • #4
        Re: Epson Stylus Pro 4000

        Ik druk vrijwel altijd af op rol. Omdat de grote foto's in passe-partout moeten, hou ik bewust nog een wit randje over (dat kleeft makkelijker).

        Een goeie oplossing om foto's bij te snijden is natuurlijk nooit verloren... Ik ben gelukkig nogal handig met een hobbymesje – je weet wel, zo 'n operatiemesje, geen breekmes – maar een fotosnijder is soms even handig.

        Het neemt natuurlijk niet weg dat-ie randloos zou moeten kunnen afdrukken, ook op vellen. Heb je 't al eens geprobeerd op "randloos (automatisch vergroten)". Als je foto maar precies de breedte heeft van je papier, dan durft het misschien wel eens gebeuren dat het millimetertje dat over de rand wordt geprint aan de andere kant zichtbaar wordt als witte marge. Ik denk hier maar luidop, want zoals ik al zei, ik heb meestal een klein randje nodig.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #5
          Re: Epson Stylus Pro 4000

          randloos heb ik al geprobeert ja, maar ik krijg atlijd dezelfde rand, zelfs als hij aangeeft dat mijn foto groter is als het papier zelf krijg ik een rand.

          ik vind het meestal ook niet erg om een rand te hebben, maar moet nu voor iemand een strook van 3 meter op 40 cm afdrukken, en daar mag echt geen rand aan zitten.

          Comment


          • #6
            Re: Epson Stylus Pro 4000

            Ik ben er ook nog niet in geslaagd randloos af te drukken op groot formaat. Ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat je niet randloos kan afdrukken op zo'n groot formaat,maar ben niet zeker...
            Nikon, Apple & Epson

            Comment


            • #7
              Re: Epson Stylus Pro 4000

              Ik heb geen Epson Stylus Pro 4000, maar op de Academie gebruiken we wel Epson printers (maar andere dus). Daar is het zo dat randloos afprinten gaat op PC, maar niet op Mac. Misschien kan het daar aan liggen.

              Comment


              • #8
                Re: Epson Stylus Pro 4000

                Dat kan, maar gewoon formaat gaat wel hoor.
                Nikon, Apple & Epson

                Comment

                Working...
                X