Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro tas voor Canon 350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro tas voor Canon 350D

    Ik heb eindelijk de Canon 350D besteld samen met de 70-300 DO is usm lens. Tzt komen daar de canon 17-85 is usm en een macro lens bij.

    Nu zoek ik nog een goede tas. Niet alle lenzen hoeven er tegelijkertijd in te kunnen maar misschien ga ik er als het nodig blijkt te zijn nog wel een batterygrip bij kopen.

    Ik wil een toploader, lijkt me handig omdat de lens er dan niet steeds af hoeft als je je toestel even weg wilt stoppen.

    Maar ik durf niet goed via internet te bestellen omdat ik niet goed weet of /hoe het past......of met die batterygrip erop het ook nog past..of misschien is het wel veel te groot en "zakt" het toestel er doorheen..

    - lowepro TL Zoom AW Black:
    De TLZ AW is een luxe holstertas die op maat gemaakt is voor actieve buitenfotografen. Ruimte voor forse SLR's met bijvoorbeeld 80-200 of 300 mm objectieven. Standaard met Chest Harness voor extra zekerheid en draagcomfort en een AW (All weather cover)hoes in het voorvak tegen zand sneeuw en regen.
    Capaciteit: Pro SLR camera met 80-200 2.8.
    Binnenmaat: 18 x 12,5 x 30 cm.
    Kleuren: Zwart.
    Materiaal: Waterafstotend 600D TXP en 600D TXP Ripstop.


    - lowepro TL Zoom 2Topload Zoom 2:
    De TLZ 2 biedt ruimte voor een forse reflex met 2 korte of 1 lange zoomlens. Nieuw is dat de deksel van het lichaam af open gaat. Hierdoor kan men in de tas kijken als men de camera pakt. Ook nieuw is de plooi in het voorvak hierdoor past er met gemak een aantal 3pak film in of zelfs een extra objectief. Draag hem over uw schouder, aan uw eigen riem of de los leverbare Belt en Buckle of Chest Harness.
    Capaciteit: SLR met zoom objectief en standaard objectief
    Binnenmaat: 18 x 12,5 x 25 cm
    Buitenmaat:
    Kleuren: Black, Navy, Forest Green.
    Materiaal: Waterafstotend 600D TXP en 600D TXP Ripstop. .

    - lowepro TL 70 AW: Deze Toploader is een holster tas waarmee u uw apparatuur makkelijk toegankelijk en veilig kan meenemen. Kan gedragen worden met de Deluxe Waistbelt, aan de eigen riem of op uw buik doormiddel van het bijgeleverde Chest Harness. Er kunnen Sliplock tassen aan de zijkant van de tas gehangen worden en heeft natuurlijk ook een schouderriem. Is geschikt voor een SLR inclusief 80-200 mm 2.8 met aangekoppelde zonnekap. Is voorzien van de All Weather hoes om uw apparatuur te beschermen tegen regen, sneeuw, stof en de zon.
    Capaciteit: SLR met gekoppelde 80-200 2.8 en zonnekap.
    Binnenmaat: 16,5 x 15 x 25,5 cm.
    Kleuren: Zwart.
    Materiaal: Waterafstotend 600D TXP ripstop en 2000D ballistic nylon.

    wie weet welke ik het beste kan nemen?

    Groetjes Mirjam
Working...
X