Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe geheugenkaarten écht wissen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

    even in de magnetron.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      even in de magnetron.
      grt,bouk.
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #18
        Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

        Kun je de bestanden op de kaart niet wissen met tool uit Norton Antivirus, heet "Wipe Info". Maakt gebruik van techniek die Pentagon gebruikt om bestanden te wissen (overschrijft systematisch iedere bit; in te stellen onder opties van programma).
        Grtz Jay

        Comment


        • #19
          Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jay
          Kun je de bestanden op de kaart niet wissen met tool uit Norton Antivirus, heet "Wipe Info". Maakt gebruik van techniek die Pentagon gebruikt om bestanden te wissen (overschrijft systematisch iedere bit; in te stellen onder opties van programma).
          Moet ook werken. En het is minder beschamend dan die Britney-muziek. Groeten, Miriam

          Comment


          • #20
            Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

            jammer, hier komt norton nooit meer op...

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #21
              Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Jay
              Kun je de bestanden op de kaart niet wissen met tool uit Norton Antivirus, heet "Wipe Info". Maakt gebruik van techniek die Pentagon gebruikt om bestanden te wissen (overschrijft systematisch iedere bit; in te stellen onder opties van programma).
              Ik heb Wipe Info meteen even geprobeerd op een 1Mb kaartje (SD) - en het werkt!
              Digital Image Recovery kon daarna niets meer terughalen.
              Ik heb mappen verwijderen gekozen en alleen één keer nullen schrijven.
              Bedankt voor je idee!

              Groeten, Lex

              Comment


              • #22
                Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

                Tot hoever kan je trug recoveren???
                Is dat alleen de laatste x dat je je kaardje hebt geformateerd of???
                Kan neem ik aan alleen maar met een reader niewaar?of ook mogelijk met het kaartje in de cam???
                Nikon D70s / Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5G IF ED,Nikkor AF 50/1.8 D,Nikon, Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM Nik-D DG, SB-800 Speedlite , 2x Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb/44x / Canon Powershot A 510

                Comment


                • #23
                  Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

                  Wat moet ik nu met mijn HD van 220 Gig ????????
                  Killdisk Pro
                  http://www.killdisk.com/

                  Jo(han)
                  Last edited by Jo; 25 mei 2005, 22:11.
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hoe geheugenkaarten écht wissen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bman
                    Tot hoever kan je trug recoveren???
                    Is dat alleen de laatste x dat je je kaardje hebt geformateerd of???
                    Kan neem ik aan alleen maar met een reader niewaar?of ook mogelijk met het kaartje in de cam???
                    Het is allemaal begonnen toen ik een camera tweedehands wou verkopen en die "schoon" wilde afleveren.
                    Kaartje dus even formatteren in de camera - met Digital Image Recovery(IDR) waren alle foto's terug te halen.
                    Nog een paar keer - zelfde resultaat.
                    Dan maar via de PC (een reader) - snel en uitvoerig formatteren - zelfde resultaat.
                    Als je zelf foto's gaat nemen "verdringen" die de oude foto's (zie ook het advies van wOOha in het begin van de thread) maar totdat het kaartje vol is blijven er oude foto's opstaan en die zijn dus met IDR terug te halen.

                    Groeten, Lex

                    Comment

                    Working...
                    X