Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

topic closed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • topic closed

    topic closed
    Last edited by Follie; 27 mei 2005, 11:47.

  • #2
    Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

    déjà vu

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

      Helaas heb ik geen ervarging met mac en toebehoren die jij opnoemt. Zou ook niet een reden kunnen opnoemen waar het aan zou liggen. Kan het niks met instellingen ofzo te maken hebben... dat die letters in adobe niet correct geresized worden en daardoor hoekig, gekarteld worden? Hoop voor je dat er iemand komt met een oplossing,
      succes


      off topic
      @ ajuin
      wss te weinig reacties

      Comment


      • #4
        Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

        topic closed
        Last edited by Follie; 27 mei 2005, 11:43.

        Comment


        • #5
          Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

          Hallo,

          ikzelf werk met een G5 en G4 en een Epson Stylus C82. Op geen enkele computer en in geen enkel programma heb ik problemen.
          Wel heb ik gehoord dat je voor een Mac altijd een postscript printer moet gebruiken om alles haarscherp weer te geven. Zoveel weet ik er niet van maar dat heeft men mij gezegd als ik mijn printer aanschafte.

          Groetjes
          Katrien

          Comment


          • #6
            Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

            topic closed
            Last edited by Follie; 27 mei 2005, 11:43.

            Comment


            • #7
              Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

              Follie: De test geeft geen verschil.
              Testvoorwaarden: PDF-file met Acrobat 7.0 en Preview afgedrukt onder 10.4.1 (Tiger). Printer: Epson Stylus Pro 4000. Papier: Epson Quality Inkjet Paper (coated paper). Beste afdrukkwaliteit.

              Zowel met het blote oog als met een loep grondig bekeken, maar ik merk geen enkel verschil.

              iPottie: Dat van die PostScript en die C82 klopt dus niet. Wel is het zo dat in 10.3 en 10.4 een PostScript programma aanwezig is (daarom dat het systeem zelf PDF's kan aanmaken via de Print-functie). Vandaar dat je in alle programma's goede resultaten krijgt. Zou er geen PostScript in het systeem zitten, dan zouden prints uit opmaakprogramma's (InDesign, XPress) er in vele gevallen niet goed uitzien.
              In OS 9 daarentegen heb je absoluut een PS-printer nodig.
              Nikon, Apple & Epson

              Comment


              • #8
                Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

                topic closed
                Last edited by Follie; 27 mei 2005, 11:44.

                Comment


                • #9
                  Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

                  Follie, sorry maar Quartz heeft totaal niets te maken met PostScript... Quartz is een technologie die gebruikt wordt in het video-gedeelte.
                  Nikon, Apple & Epson

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor mensen met een Mac, EPSON photoprinter, en Adobe Soft.

                    ik werk met G5 en een epson style 3000 en heb geen enkel probleem om te printen. ik print wel via pc als printserver omdat de drivers voor pc me betere resultaten en instelmogelijkheden geven.

                    gr

                    Comment

                    Working...
                    X