Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lowepro computrekker aw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: lowepro computrekker aw

    Hoi,

    ik heb korte tijd een computrekker aw op proef gehad voor gebruik met een 10D. Ik heb zelf geen grip erop staan maar ik vrees dat de tas niet voldoende hoog is. In vergelijking met de mini trekker (officieel zelfde afmetingen) die ik ervoor had, is het binnenste iets lager en (vooral) de bodem waarachter de notebook zit veel stijver. In de praktijk kon er niet zoveel in als mijn vorige tas (ondanks zelfde binnenafmetingen). In het notebookvak paste net niet een widescreen notebook(dell 8600 bijv.). Ik was niet zo tevreden in feite.

    Uiteindelijk heb ik gekozen voor een computrekker plus. Hier kan een grotere notebook in en het binnencompartiment is ongeveer 12 cm langer zodat je ook heel lange lenzen kwijt kan. Dit model heeft ook een heupgordel en dat is ook wel nodig want het ding is serieus groot en als je het volstouwt dan weet je rug ook wel hoe laat het is .

    Steven
    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
    EOS 10 Glas 28-105 70-210

    Comment


    • #32
      Re: lowepro computrekker aw

      Ze bestaan ook met wieltjes, indien de collectie te zwaar wordt.

      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #33
        Re: lowepro computrekker aw

        Hallo allemaal,
        Heb de Nature Trekker awII en das toch ook al nen heele zak hoor.
        Bij mij steekt er in: D70,SB800,SB600,50f1.4,105f2.8macro,1.4 convertor,300f4,70-200f2.8VR,12-24f4,17-55f2.8,SC29 en wat handleidingen en wat kuisgerief en...hij steekt nu wel echt vol hoor.
        Voor de mensen die er gëintreseerd in zijn u bent welkom om hem eens uit te testen, volgeladen
        Groeten.
        KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
        http://www.photopat.be

        Comment


        • #34
          Re: lowepro computrekker aw

          Heb ook al liggen denken een photo trekker te kopen ipv een Pro trekker.

          Sven

          Comment


          • #35
            Re: lowepro computrekker aw

            Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
            Ik ben al wat in de toekomst aan het kijken met een bigma, en die macro.

            Bestaat er dan geen compensatie, zoals een 10D dat is tussen een 300D en 1D?
            Zo iets van een 250 euro ? Wel een Lowepro, maar ik zie er geen tussen staan bij Corné. Is er in de buurt van A'pen (stad, Merksem mag ook nog) geen winkel waar je die eens kun bekijken? Wel Lowepro rugzakken.
            Bij Grobet hebben ze een vrij groot assortiment LowePro.
            De CompuTrekker PLUS AW bvb. kost er €162.
            Vrij grote maar zéér functionele foto-rugzak. Probleem is dat er véél in kan en dat hij léég ook al geen lichtgewicht is...
            Bijzonder goede afwerking en uitstekend draagcomfort, mede dank zij brede (afneembare) heupriemen.
            Mijn widescreen 17" laptop zou er in principe wél in kunnen, maar of ik dat ga doen met een reeds volledig gevuld camera-objectieven gedeelte weet ik nog niet....

            Comment


            • #36
              Re: lowepro computrekker aw

              Vreemd toch dat iedereen altijd zijn volledige foto-arsenaal wil meesleuren... Is het dan niet handiger om wat 'selectiever' te zijn vóór je fototrip ? En slechts mee te nemen wat je denkt nodig te hebben ?

              Of zie ik dat verkeerd ?
              Groetjes, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #37
                Re: lowepro computrekker aw

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                Vreemd toch dat iedereen altijd zijn volledige foto-arsenaal wil meesleuren... Is het dan niet handiger om wat 'selectiever' te zijn vóór je fototrip ? En slechts mee te nemen wat je denkt nodig te hebben ?

                Of zie ik dat verkeerd ?
                Groetjes, Kariboe
                Dat zie je helemaal niet verkeerd. tenzij je meerder bodies gebruikt...

                Ik tracht mij te beperken tot 3 lenzen uit mijn 'arsenaal', in functie van wat ik ga fotograferen. Mijn 16-35 is de enige lens die zo goed als zeker is van een 'ticket', de 180 macro gaat zo goed als altijd mee als er gewandeld wordt, de 85L altijd wanneer ik binnen moet fotograferen of portretten wil maken...

                sugar
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                http://supermasj.zenfolio.com

                Comment


                • #38
                  Re: lowepro computrekker aw

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                  Vreemd toch dat iedereen altijd zijn volledige foto-arsenaal wil meesleuren... Is het dan niet handiger om wat 'selectiever' te zijn vóór je fototrip ? En slechts mee te nemen wat je denkt nodig te hebben ?

                  Of zie ik dat verkeerd ?
                  Groetjes, Kariboe
                  Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, maar op de Stampe meeting in Deurne bvb. had ik enkel de Sigma 50-500 mee (dedicated stuf weetjewel!). Nu was de 50mm toch wel nét onvoldoende om die prachtige machines ook op de grond volledig in beeld te krijgen, vooral omdat "voet-uitzoomen" niet aan de orde was vanwege de menigte die er rond stond...
                  Met de 18-70 kitlens had ik hier dus beter geweest. Eens de vliegtuigen in de lucht, was de 50-500 natuurlijk weer ideaal...
                  Dit maar om te zeggen dat je niet met één objectief alles kan afdekken tenzij je natuurlijk bewust een aantal foto's wil missen!
                  Mijn minimale uitrusting voor een buitenshoot omvat in principe volgende: 18-70mm, 50-500mm en 150mm Macro. Ik spreek dan nog niet van de 50mm 1.8, een 70-200 zoomlens, een flitser, een statief...
                  Welnu, met mijn minimale uitrusting zit de Computrekker Plus AW reeds behoorlijk gevuld! Als je dan nog wat regenkledij, proviand en drinken wil meenemen voor onderweg.... Goed gepakt idd.!...

                  Comment


                  • #39
                    Re: lowepro computrekker aw

                    Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                    Bij Grobet hebben ze een vrij groot assortiment LowePro.
                    De CompuTrekker PLUS AW bvb. kost er €162.
                    Vrij grote maar zéér functionele foto-rugzak. Probleem is dat er véél in kan en dat hij léég ook al geen lichtgewicht is...
                    Bijzonder goede afwerking en uitstekend draagcomfort, mede dank zij brede (afneembare) heupriemen.
                    Mijn widescreen 17" laptop zou er in principe wél in kunnen, maar of ik dat ga doen met een reeds volledig gevuld camera-objectieven gedeelte weet ik nog niet....
                    Dank u, maar geraakt al uw foto grief er in ?
                    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                    Comment


                    • #40
                      Re: lowepro computrekker aw

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                      Dank u, maar geraakt al uw foto grief er in ?
                      Zonder enig probleem maar, zoals reeds gezegd, je moet je nooit verplicht voelen steeds àl je gerief mee te nemen hé

                      Wie alleen primes en geen zooms wil gebruiken zal natuurlijk wel wat meer willen/moeten stouwen....
                      BTW, je kan er ook gemakkelijk nog een tweede body in kwijt.

                      Ik weet al zeker dat ik voor elk vertrek toch eerst eens goed ga nadenken over wàt ik meen nodig te zullen hebben. Mijn hogervermelde minimumuitrusting vormt meestal een goede basis voor mijn outdoor shoots.

                      Comment


                      • #41
                        Re: lowepro computrekker aw

                        Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                        Hallo,

                        Ik heb al wat nadenk werk achter de rug zenne

                        Hier een opdrachtje :
                        "Zoek mij een zak waar ik het volgende in kan steken:
                        - 1 X Nikon D2X
                        - 1 X Nikon D70
                        - 1 X Nikon Af-S VR 70-200 f/2.8 (+/- 22 cm)
                        - 1 X Nikon AF-S 28-70 f/2.8 (+/- 20 cm)
                        - 1 X Nikon AF-S 300mm f/2.8 (+/- 30 cm)
                        - 1 X Nikon SB-600 (flash) (+/- 18 cm)
                        - 1 X Nikon TC 17E II
                        en nog wat prullen ....
                        Ik werk met min of meer hetzelfde en dat past gegarandeerd netjes in een Pro Trekker AW. Ik steek er zelfs nog m'n 15 of 17 inch PowerBook bij
                        Ik heb die rugzak om en bij de 490 euro betaald 3-4j geleden. Toen ging mijn F100 met grip er ook nog makkelijk bij.

                        PS: 28-70=20cm: voor deze rugzak moet de zonnekap er omgekeerd op (rechtstaand=plaatswinst), dus 13cm

                        Comment

                        Working...
                        X