Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tripod/statief van WF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tripod/statief van WF

    Hallo iedereen,

    Ik heb een tripod type/merk "WF 613" dat ik even mag lenen. Deze tripod is ooit in Brugge aangekocht voor een goeie 8000bfr. (alles inclusief) Ik heb het ding eens goed bekeken en het ziet er heel degelijk uit. Sterke poten, stevige sloten, alles netjes afgewerkt, deftige snelkoppelingen en robuust. Een deftig gewicht en (toen) een goeie prijs.

    Hierop vertrouw ik mijn D70 met telelens wel. Echter, waar vind ik dit ding terug? Heeft er nog iemand zo'n tripod/monopod van dit merk? Op het www heb ik enkel de volgende site gevonden.. in Australie dan nog wel. Misschien is het wel een goed alternatief voor een Manfrotto die toch wel wat duurder is.

    [tdc_zone][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”td-ss-row”][vc_column width=”2/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][td_block_social_counter style=”style3 td-social-colored” facebook=”#” googleplus=”#” instagram=”#” facebook_app_id=”” facebook_access_token=”” custom_title=”Follow Us”][vc_single_image media_size_image_height=”300″ media_size_image_width=”236″ image=”267″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][/tdc_zone]


    Als iemand mij hier verder mee kan helpen, graag.
    Mvg.
    Bjorn
    groeten,
    Bjorn
    Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.
Working...
X