Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij Ingo spreken ze zelfs nederlands, er werken daar hollanders. Bij Top-foto hebben ze die niet in het zwart kreeg ik net gemaild, nog wachtne op de andere mail.
Ik heb daar inderdaad X-drive besteld, en dinsdag 3/5 heb ik bericht gekregen dat de levering zal plaats vinden binnen 2 werkdagen.
Dus ik wacht nog af, ik had juist pech dat donderdag een feestdag was.
dus verwacht ik hem morgen (zaterdag?) of tenminste toch maandag dan.
freyake
Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
persoonlijk niet, maar wel gehoord dat die zeer goed/snel is, en ook snel antwoordt. ik geloof dat freyake ook daar gaat bestellen/heeft besteld...
maarreuh, je voordeel is denk ik maar 30 EUR, ofwel zit mijn logica ergens strop
Bedankt, dan kan ik morgen toch nog gaan fotookes trekken.
Ik heb wel enkel de X-drive besteld en de extra batterij er niet bij genomen. Dat is inderdaad niet nodig, vermits ik die batterij toch niet apart kon opladen. Ik heb je raad opgevolgd.
nogmaals bedankt
freyake
op zaterdag komen ze niet hoor freyake, dus blijf er zeker niet voor thuis
maandag normalerwijze denk ik wel dat het in orde zal zijn, de vervoerders kennende
Zeker, ik ben het niet vergeten, en dan heb ik zeker mijn x-driveke bij.Ik ga nu naar SD 12/5 in de Bush, dus ik moet toch zeker maandag dat X-drive krijgen. Ik word al een beetje zenuwachtig. Duurt lang als je erop zit te wachten.
freyake
de volgende SD freyake, ik vergeet niet hoor, en je hebt gesproken over "2" he
Comment