Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijen Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterijen Nikon D70

Hallo ,

Vandaag wilde ik een fotoreportage maken met mijn Nikon D70 maar moest na enige tijd vaststellen dat mijn batterij leeg was .
    Nu wilde ik mij een reservebatterij aanschaffen . Moet ik terug een originele van Nikon kopen of zijn er andere alternatieven

Theo

Re: Batterijen Nikon D70

Er zijn her en der reservebatterijen te vinden die even goed zijn en een heel pak minder kosten.
    Zelf heb ik een PEVA reservebatterij, maar die is ondertussen om zeep. (En ik wacht nog altijd op antwoord van de leverancier... )

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko
      Hallo ,

Vandaag wilde ik een fotoreportage maken met mijn Nikon D70 maar moest na enige tijd vaststellen dat mijn batterij leeg was .
      Nu wilde ik mij een reservebatterij aanschaffen . Moet ik terug een originele van Nikon kopen of zijn er andere alternatieven

Theo
      Kijk eens bij akkuinternation.
      Daar hebben zij NIKON EN EL 3 Accu compatible voor 6.49 euro + 12.50 verzeding.
      Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
      Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
        Er zijn her en der reservebatterijen te vinden die even goed zijn en een heel pak minder kosten.
        Zelf heb ik een PEVA reservebatterij, maar die is ondertussen om zeep. (En ik wacht nog altijd op antwoord van de leverancier... )

seppuku.

U kunt akku's welke een probleem geven altijd bij ons komen omruilen !
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          U kunt akku's welke een probleem geven altijd bij ons komen omruilen !
          Dat had ik al begrepen.
          Maar ik doelde op de vraag of ze ook opgestuurd mag worden om zo een rit van ruim 250 kilometer uit te sparen.

seppuku.

Comment

Hallo ,

Theo
            Ik heb er net een ontvangen van

http://www.accuplus.nl/ voor de prijs van 15,95, verzending inbegrepen (ook naar België dus). Aangetekende zending kost 6 euro.
            Past als gegoten in mijn D70, ik heb hem wel opgeladen maar nog niet grondig kunnen testen om de capaciteit te weten.
            Uitstekende communicatie met de verkoper en accu ontvangen 2 dagen na ontvangst van mijn betaling.

Grtz.
            JP

Comment

Ik heb bij Action Shop een reservebatterij van Hähnel gekocht voor voor 20€. De batterij van Nikon koste het dubbel.
              Mijn website: www.nickvangoubergen.be

Comment

Voor € 11,95 bij Fullbattery.com 1300 mAh

Comment

Hallo ,

Deze alternatieve batterijen ,passen deze ook allemaal in de batterijlader van de D70 ?

Comment

Hallo ,

Deze alternatieve batterijen ,passen deze ook allemaal in de batterijlader van de D70 ?
                    Deze van accuplus.nl past zeker en vast, de andere waarschijnlijk ook.
                    Ik veronderstel dat dit te lezen is op hun website.

Mvg.
                    JP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005
                      Ik heb er net een ontvangen van

http://www.accuplus.nl/ voor de prijs van 15,95, verzending inbegrepen (ook naar België dus). Aangetekende zending kost 6 euro.
                      Past als gegoten in mijn D70, ik heb hem wel opgeladen maar nog niet grondig kunnen testen om de capaciteit te weten.
                      Uitstekende communicatie met de verkoper en accu ontvangen 2 dagen na ontvangst van mijn betaling.

Grtz.
                      JP
                      Volgens mij koopt deze shop zijn spullen bij akkuinternational (is gewoon prijs x2 bij accuplus)

vb lader voor canon bp511 bij akkuinternational 16.99 bij accuplus 31.95
                      Canon 350D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crostrack
                        Volgens mij koopt deze shop zijn spullen bij akkuinternational (is gewoon prijs x2 bij accuplus)

vb lader voor canon bp511 bij akkuinternational 16.99 bij accuplus 31.95

Dit is goed mogelijk. In mijn geval kost de EL3 bij accuintern. 6,49 + 12,95 verzending = 19,44 euro. Bij accuplus 15,95 + verzending gratis = 15,95 euro.

De prijs daalt natuurlijk bij massa aankoop, ik had er slechts 1 nodig.

Comment

Als je de accu, originele van Nikon steeds oplaadt voordat je gaat shoten, krijg je die gedurende de dag zeker niet leeg, tenzij je zo'n 3000 foto's neemt met continue flash en dan nog.
                          Ik blijf erbij dat ik het een verloren investering vind. Voorwwarde is wel dat je dan je accu wel steeds oplaadt, maar dit is geen enkel probleem, trouwens de accu moet helemaal niet leeg zijn om te herladen, integendeel.
                          De opladtijd is ook heel kort.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                            Als je de accu, originele van Nikon steeds oplaadt voordat je gaat shoten, krijg je die gedurende de dag zeker niet leeg, tenzij je zo'n 3000 foto's neemt met continue flash en dan nog.
                            Ik blijf erbij dat ik het een verloren investering vind. Voorwwarde is wel dat je dan je accu wel steeds oplaadt, maar dit is geen enkel probleem, trouwens de accu moet helemaal niet leeg zijn om te herladen, integendeel.
                            De opladtijd is ook heel kort.

Zeer juist Wim. Maar zoals je weet vertrek ik binnen een paar dagen voor een maand op reis, ik zit de eerste 2 weken in the middle of nowhere. Als er ook maar iets verkeerd gaat met mijn accu kom ik , zoals vorig jaar in Canada met 0 foto's naar huis. In Arizona en Utah kom je niet om de 500 km een fotowinkel tegen hoor en als er één is sluiten ze nog om 16 of 17 uur. Onlangs had ik nog 2 streepjes op mijn indicator, 200 foto's later was het afgelopen met trekken. Beter voorkomen dan genezen (die vervangaccu is 1600 mAh) en voor 16 euro koop ik nog geen bak Duvel.

PS. die tussenringen uitgeprobeerd met mijn Sigma 105 en zeer goed bevonden ! Ik zou feitelijk een ringflash moeten bijkopen om perfect te zijn.

JP

Comment

Als er ook maar iets verkeerd gaat met mijn
                              Dan moet je een tweede camera-body meenenmen, een dubbel kit-lens, een dubbele riem, een dubbele CF-card, een dubbele X-drive, alles in het dubbel.
                              Enfin, iedereen doet wat hij wil, ik vind het enkel overkill waarbij de gespaarde briefkes, muntstukken we best voor iets anders kunnen gebruiken...
                              En oh ja, als er iets fout loopt, euh , vliegt met het vliegtuig dan heb je ook helemaal geen fotolkes...
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
                              X