Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Pixma-printer is beste prijs/kwaliteit?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke Pixma-printer is beste prijs/kwaliteit?

Binnenkort kunnen we hier precies een groepsaankoop "Canon Pixma 5000" starten

Iedereen die er al één heeft is er uiterst tevreden van en iedereen die er één wil zoekt deze dus ...

Wie wil het organiseren? Ik teken alvast in

Sven

Comment

Ik heb de mijne 5000 ondertussen (eindelijk).

Ik ben even de link kwijt maar bij Canon kan/kon je een A4 bestellen van een eigen afbeelding, gemaakt met de printer maar jouw keuze. Voor mij persoonlijk was het prijsverschil tussen de 8500 en 5000 te groot omdat ik vrijwel geen verschil zag tussen dezelfde foto, gemaakt met beide printers.

Geert
      BD0316BE
      Canon

Comment

Ik werk momenteel nog altijd met een oude HP 970. Ik beperk het afdrukken van foto's dan ook tot een minimum.
        Ik probeer het afdrukken zo lang mogelijk uit te stellen tot ik er genoeg heb en ze kan opsturen naar een afdrukcentrale.

Na het lezen van deze thread merk ik toch dat velen zelf foto's afdrukken en er tevreden van zijn.
        Zonder te moeten twijfelen zou ik dus ook gaan voor de Pixma 5000.
        Groepsaankoop?

hesy.be
        BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
          Groepsaankoop?
          Ik wil wel intekenen, maar niet organiseren

Sven

Comment

Maar jeetje, toch, da's niet niks, hoor! Stel dat er 20 tot 30 van die dingen gekocht en verspreid moeten worden, da's een hele bestel wagen vol hoor!
            't zijn geen kaartjes of camera-straps, die even per post kunnen!

Organiseren ga ik dit zeker niet, maar ik kan je verzekeren dat er logistiek wel wat meer komt kijken als bij de vorige aktie's! Ik wil daarin eventueel wel met raad terzijde staan.
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thor
              Maar jeetje, toch, da's niet niks, hoor! Stel dat er 20 tot 30 van die dingen gekocht en verspreid moeten worden, da's een hele bestel wagen vol hoor!
              't zijn geen kaartjes of camera-straps, die even per post kunnen!

Organiseren ga ik dit zeker niet, maar ik kan je verzekeren dat er logistiek wel wat meer komt kijken als bij de vorige aktie's! Ik wil daarin eventueel wel met raad terzijde staan.
              I know, waarom denk je dat ik inteken en niet organiseer???

Sven

Comment

Ik kan je de Epson 1290S echt aanraden (deze werd me aangeraden door 'Digipics357-bedankt trouwens-). Deze geeft uitstekende resultaten op Tetenal Premium fine art, ook voor z/w-afdrukken. De printer is zeker niet de snelste, maar ja, 't reultaat is toch véél belangrijker !
                Last edited by Digibert; 9 mei 2005, 20:51.
                Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

Comment

Working...
                X