Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon I550 of Pixma 3000 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon I550 of Pixma 3000 ?

    Hallo,

    Vraag aan mensen met ervaring . Welke zou beter zijn ?
    Bedankt voor jullie inbreng

    Leo
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

  • #2
    Re: Canon I550 of Pixma 3000 ?

    Van de I550 weet ik niets....

    Wel zijn er hier twee Pixma i3000 in huis en daar zijn we heel tevreden van.
    Als je een "goedkope" beste keus wil in de Canon range om foto's af te drukken kan ik je de i8500 aanraden.
    Met de i8500 heb je maar één probleem : als je aan iemand een foto geeft hoef je hem twee keer uit te leggen dat je die zelf afgedrukt hebt... dat het "geen echte" foto is.

    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

    Comment


    • #3
      Re: Canon I550 of Pixma 3000 ?

      Persoonlijk zou ik niet twijfelen.... de I550 is nl een oud model - dat ondertussen niet meer door canon gemaakt wordt. Je kan beter een recente (lees= huidige generatie) printer kopen lijkt me.

      Canon heeft in haar huidige gamma nog maar 3 "I" modellen, nl 2 A3 printer en 1 compacte draagbare printer. Heel het overige gamma van I-modellen (I550,I650, I665, I950, I965........) is volledig uitgefaseerd en vervangen door de PIXMA reeks

      Die I550 die je dus nog vind zal stock zijn bij bepaalde winkels die er niet onmiddelijk vanaf geraken.

      Pixma dus wat mij betreft!

      PS met die pixma kan je trouwens gelijk recto-verso printen en op printable CD'tjes afdrukken ook, kan de I550 niet!
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment

      Working...
      X