Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

accu-batterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • accu-batterij

    hajhaj!
    Ik heb een Samsung camera. Ik heb daar een accu voor die een beetje lui is geworden, oftewel> sneller leeg
    Kan je een accu los in de winkel kopen?
    Zo niet, weet iemand een goed merk oplaadbare batterijen?
    Want het is een beetje lullig als je net een foto wilt maken en dat dan je accu leeg is... En gewone batterijen zijn zoooo snel leeg...

    Alvast bedankt!
    Samsung Digimax V3
    Je staat, je schiet en je scoort een prachtige plaat!
    _.-._.*Kissz VIVI*-._.-._

  • #2
    Re: accu-batterij

    Oorspronkelijk geplaatst door VIVI_GIRL
    hajhaj!
    Ik heb een Samsung camera. Ik heb daar een accu voor die een beetje lui is geworden, oftewel> sneller leeg
    Kan je een accu los in de winkel kopen?
    Zo niet, weet iemand een goed merk oplaadbare batterijen?
    Want het is een beetje lullig als je net een foto wilt maken en dat dan je accu leeg is... En gewone batterijen zijn zoooo snel leeg...

    Alvast bedankt!
    Welke batterij zit daar nu in??? Als je zegt dat gewone batterijen zo snel leeg zijn, dan veronderstel ik dat je er ook AA-kes in kunt steken. Indien dat zo is, koop dan gewoon heroplaadbare AA-kes, die zullen een heel stuk langer meegaan....
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: accu-batterij

      Probeer bij voorkeur een originele batterij voor bij dat type camera opnieuw te vinden, batterijen hebben speciale specificaties eigen voor het toestel waar ze bij horen.

      Bij de Canon 350D hoort een batterij die maar de helf power heeft dan deze in de 300D (720mAh ipv 1400mAh) en volgens Canon heeft deze 'herwerkte batterij dezelfde levensduur,(volgens de specificaties), maar daar heb ik toch een beetje m'n twijfels over, want ik merk toch dat de batterij vlug 'leeg' is. Bij navraag in de winkel blijken geen 'zwaardere' batterijen beschikbaar...
      En voor op reis is een extra batterij toch wel handig...

      groetjes,

      __________________________________________________ __________
      Canon Eos 350D - EF-s 18-55 * EF35-70 f3.5-4.5 * EF75-300 USM f4-5.6 * Tamron-F Teleconverter 2x C-AF1 BBAR MC7 * Sandisk CF Ultra II 1.0GB
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: accu-batterij

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01
        Probeer bij voorkeur een originele batterij voor bij dat type camera opnieuw te vinden, batterijen hebben speciale specificaties eigen voor het toestel waar ze bij horen.

        Bij de Canon 350D hoort een batterij die maar de helf power heeft dan deze in de 300D (720mAh ipv 1400mAh) en volgens Canon heeft deze 'herwerkte batterij dezelfde levensduur,(volgens de specificaties), maar daar heb ik toch een beetje m'n twijfels over, want ik merk toch dat de batterij vlug 'leeg' is. Bij navraag in de winkel blijken geen 'zwaardere' batterijen beschikbaar...
        En voor op reis is een extra batterij toch wel handig...

        groetjes,

        __________________________________________________ ______
        Canon Eos 350D - EF-s 18-55 * EF35-70 f3.5-4.5 * EF75-300 USM f4-5.6 * Tamron-F Teleconverter 2x C-AF1 BBAR MC7 * Sandisk CF Ultra II 1.0GB

        Ja, dat zou ik dus ook willen kopen, een Samsung batterij. Wist alleen niet of dat wel mogelijk was
        Samsung Digimax V3
        Je staat, je schiet en je scoort een prachtige plaat!
        _.-._.*Kissz VIVI*-._.-._

        Comment


        • #5
          Re: accu-batterij

          Kan je type en eventuele nummer en misschien ook fotootje uploaden, altijd gemakkelijker om te zoeken dan....?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: accu-batterij

            Ik vermoed dat het zo eentje is?


            Comment


            • #7
              Re: accu-batterij

              Hey choclat-Moose,

              Dat is een lithium batterij en dus (volgens mij) ni oplaadbaar.
              Lithium-Ion of Lithium Polymeer zjn dat wel.
              Is dat wel de juiste foto?

              p.s. Lithium Polymeer is een vloeibare emulsie die in een gewenst vorm kan gegoten worden om zo perfect de beschikbare ruimte voor een batterij in een toestel op te vullen. Zijn dus meestal in een dunne behuizing zoals 'verstevigd' aluminium en dus niet in standaard maten als AA of AAA.
              Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

              Comment


              • #8
                Re: accu-batterij


                Deze dan? Deze zou oplaadbaar moeten zijn... En zoals je ziet is ze 3V en 1100mAh...

                Te koop bij www.akkuinternational.de voor 15€ (zonder verzending)

                Comment

                Working...
                X