Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lowepro ? Nova 3 of Nova 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke lowepro ? Nova 3 of Nova 4

    Niettegenstaande, ik ook niet alles in mijn Lowepro NOVA AW 4 krijg, ben ik er toch heel tevreden van.
    Ik moet alleen een keuze maken van welke lenzen ik meeneem en welke ik thuis laat.
    Als je echt ALLES wil meenemen, zal het wel wat zwaar aan je schouder worden en moet je maar eens uitkijken naar een rugzak.
    Wat je ook altijd kunt doen, is je body met lens NIET in je tas steken, maar aan je nek hangen. Op die manier heb je meer plaats in je tas.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #17
      Re: Welke lowepro ? Nova 3 of Nova 4

      Daaarom probeer ik mijn lenzen keuze zo licht mogelijk te maken. Ik heb nu een Lowepro waar mijn 20D + 17-85 in past en plaats voor extra batterijen en pd7x. Ik zou de 4 en 5 in het echt moeten bekijken en kijken als de 5 echt groter is. Misschien is de 4 voldoende en gelijk je zegt. Als ik dan ergens op stap ga, dan laat ik er een paar uit.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #18
        Re: Welke lowepro ? Nova 3 of Nova 4

        Ik heb net een tweede cameratas gekocht : Lowepro Elite AW. Afwerking van deze tas is onwaarschijnlijk goed. Ik geloof dat Lowepro ze omschrijft als 'extreme protection, en zo ziet het wel naar uit.
        In vergelijking met mijn Nature Trekker een verademing
        Het is een leuke compacte tas, en ik kan met veel kunst-en vliegwerk er het volgende in kwijt :
        20D + 16-35 + 24-70L + 70-200IS + 580EX + 85L + alle lenskappen. Ik zeg wel kunst en vliegwerk, maar het lukt.

        20D + drie lenzen + 580 EX vormen geen enkel probleem.
        Tas kost 150 EUR en is iedere EUR meer dan waard. Uiteindelijk stop je voor 1000den EUR aan materiaal in zon' tasje

        De 70-200 IS is te lang om rechtop in de tas te zetten, die ligt dus horizontaal onder in de tas, ik zou zeggen, ik maak er een fotootje van maar ik heb maar één fototoestel




        Er is nog één kleinere tas in deze serie : de compact AW. Aangezien de 70-200 f1:4.0 een pak kleiner is dan de 70-200 IS heb je waarschijnlijk al voldoende met die tas

        Mijn tip : ga ze eens uitproberen in de winkel. Ik ben zelf naar Audiophil in Aken gereden, daar hebben ze een enorm assortiment tassen in de winkel staan. Ik heb bij de internetaanschaf van mijn Naturetrekker AW mijn lesje geleerd : eerst uitproberen

        sugar
        Last edited by sugar; 11 mei 2005, 20:30.
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment

        Working...
        X