Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas voor Bigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tas voor Bigma

    Hallo,

    Ik ben op zoek achter een tas waar mijn materiaal in kan, maar ben van plan om binnenkort een Sigma 50-500 te kopen, zou dit gaan in bevoorbeeld een Lowepro Compact AW of een Magnum AW?

    Groeten,
    Bart
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

  • #2
    Re: Tas voor Bigma

    Hallo,

    In de Magnum AW past de Bigma zeker (los van de camera).
    Ik heb er het hele zooitje in (2 camera's en een hoop lenzen).
    Eén nadeel: een beetje zwaar dan natuurlijk .

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Tas voor Bigma

      LOWEPRO TLZ AW, enkel de Bigma mét body en wat batterijtjes...
      PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

      Comment


      • #4
        Re: Tas voor Bigma

        een lowepro AW5 is ook groot genog

        de meeste rugzakken zijn ook groot genoeg, maar niet handig omdat die moeten platliggen om te openen

        ik heb onlangs in promotie voor amper €50 een lowepro video7 tas gekocht omdat daar de bigma in aanslag, incl. zonnekap er in kan, plus nog plaats voor een 24-120 en enkele primes + flitser en batterijen. Aangezien dit een schoudertas is, met optie om ze via een harnas op de rug te dragen heb je een tas die je op een lange trektocht op de rug draagt, en als je je gerief snel wilt kunnen in aanslag nemen, dan draag ik hem over de schouder op m'n zij (m'n rechterarm kan er dan op leunen) Deze tas past dan ook nog net in de koffer van m'n moter zodat ik een tas heb die ideaal is om met de moto op reportage te vertrekken.

        Comment


        • #5
          Re: Tas voor Bigma

          Past ook in Lowepro Dryzone 100 en Tamrac 759.


          Kris.
          My work: VICTORIE.com

          Comment


          • #6
            Re: Tas voor Bigma

            Oorspronkelijk geplaatst door Visio
            een lowepro AW5 is ook groot genog
            wil je hiermee de Nova 5 zeggen?
            Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
            www.bartvo.be

            Comment


            • #7
              Re: Tas voor Bigma

              Oorspronkelijk geplaatst door B@rT
              wil je hiermee de Nova 5 zeggen?
              Yep, de AW staat voor All Weather, al moet je dat niet onder de douche gaan uitproberen

              Comment

              Working...
              X