Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF-kaart voor Canon Powershot A95

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CF-kaart voor Canon Powershot A95

Hallo,

Ik heb een Canon Powershot A95 gekocht. Ik zou er nog een 1 GB kaartje bij willen kopen ( vooral voor reis naar USA ).

Ik zou voor Sandisk gaan. Ik heb gezien dat er daar verschillende soorten zijn ( Ultra II, Extreme, ...). Maakt het voor de powershot veel verschil uit welk type ik koop ? Is die kaart betrouwbaar of koop ik best nog een 2de, zodat ik op reis zeker foto's kan nemen ?

Bedankt,

Tim

Re: CF-kaart voor Canon Powershot A95

Oorspronkelijk geplaatst door T.I.M
    Hallo,

Ik heb een Canon Powershot A95 gekocht. Ik zou er nog een 1 GB kaartje bij willen kopen ( vooral voor reis naar USA ).

Ik zou voor Sandisk gaan. Ik heb gezien dat er daar verschillende soorten zijn ( Ultra II, Extreme, ...). Maakt het voor de powershot veel verschil uit welk type ik koop ? Is die kaart betrouwbaar of koop ik best nog een 2de, zodat ik op reis zeker foto's kan nemen ?

Bedankt,

Tim
    Koop een Ultra II, die zijn snel genoeg voor jouw toestel. CF kaartjes zijn vrijbetrouwbaar, je mag ze in het water leggen en ze werken nog.
    Je reist naar de USA, mss kan je er eens overnadenken er daar nog een 2 de te kopen, aangezien de dollar toch laag staat, kun je daar koopjes doen.
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
    X