Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon ip4000 garantie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon ip4000 garantie?

    Een 3tal weken terug heb ik me een canon ip4000 printer aangeschaft,over de kleuren heb ik geen klagen maar ik heb ontdekt dat er een ondiepe snee over de volledige lengte van de foto is.
    Dit wordt hoogst waarschijnlijk veroorzaakt door een geleider wieltje die te hard op het papier drukt.Op blinkend fotopapier zie je dit heel goed.
    Mijn vraag is heeft er al iemand zoiets voorgehad en hoelang duurt de herstelling daarvan?

    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

  • #2
    Re: Canon ip4000 garantie?

    Op iedere foto? Ja?, direct binnenbrengen natuurlijk...

    Comment


    • #3
      Re: Canon ip4000 garantie?

      Op alle Canon printers zit 28 dagen onvoorwaardelijke omruilgarantie.
      Direct binnen brengen bij de Canon verdeler waar u het gekocht heeft en u krijgt direct een nieuwe printer. Hij stuurt de defecte naar Canon als DOA en krijgt direct een nieuwe van Canon. De Canonverdeler ruilt uw printer om maar de handleidingen en inktpatronen worden niet omgeruild.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Canon ip4000 garantie?

        Bedankt voor de reacties ,ik heb intussen een reactie gekregen van canon België .
        Ik post hem hieronder.

        Mijnheer,

        De DOA's (death on arrivals) worden binnen de 8 dagen opgelost, anders wordt dit een herstelling onder garantie.

        Met vriendelijke groeten,

        annemie

        Groeten Rusty
        Ik haat vriendjespolitiek

        Comment


        • #5
          Re: Canon ip4000 garantie?

          Dit wordt dus een herstelling onder garantie ,met als resultaat 2 a 3 weken de printer kwijt.Dat omruilen kan ik blijkbaar vergeten en dit net nu ik hem redelijk veel nodig heb.

          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment

          Working...
          X