Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoboek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fotoboek

nu de foto's van evelien gemaakt en afgedrukt zijn zoek ik een mooi en classy fotoboek.

het moet dienen voor 14 fotos van 20*30cm
    ik dacht ze in een prsesenteer mapje te steken maar ze zijn 0.5cm te groot. en ik wil er niet in snijden. ook is het niet mooi dat je aan de achterkant van de foto dan een lelijke witte achterkant hebt.

wat zouden jullie gebruiken en hebben jullie eventueel adressen?

naar een drukker gaan mss?

Re: fotoboek

ik heb bij de hema een zwarte met zwarte bladzijdes gehaald dat vind ik zelf er mooi
    Flickr

Comment

Immage,

ik zou gaan voor een ietwat "artistieker" oplossing dan presenteermapjes, zeker omdat het een modellenportfolio betreft,
      in leuven heb je van die kleine winkeltjes die naast andere zaken ook mooie fotoboeken verkopen met van die perkament-achtige bladzijden (in wit, beige, grijs, zwart), en die ook een mooie kaft hebben met een franje (mooie knoop of zo),
      eventueel es rondhoren of je zo'n zaken in gent ook kan vinden, moet haast wel !
      groeten, mark
      D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

Comment

Ik heb in het verleden eens gebruik gemaakt van pixbook.be hun diensten en dat was dik in orde.
        Dan heb je een fotoboek met zoveel pagina's als foto's met afdrukken en al.
        En niet duur
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
          Ik heb in het verleden eens gebruik gemaakt van pixbook.be hun diensten en dat was dik in orde.
          Dan heb je een fotoboek met zoveel pagina's als foto's met afdrukken en al.
          En niet duur
          heb dit vroeger ook es getest.

maag de kwaliteit vind ik nu niet echt geweldig

maar toch bedankt

Comment

Working...
          X