Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag werd mijn nieuwe flits MR-14EX geleverd,spijtig genoeg was de handleiding in het Duits,kan iemand mij eventueel aan een Nederlandstalige versie helpen of een adres waar ik ze kan vinden.
Vragen over handleidingen liggen nogal gevoelig op ons forum omwille van het copyright. Misschien even de leverancier of Canon contacteren? Dikwijls bezorgen zij op eenvoudig verzoek een handleiding.
yep,ik heb uit goede bron vernomen dat je bij canon een nederlandse handleiding kan aanvragen en laten versturen, in het geval van mijn kameraad een handleiding voor de eos 20d!
hij heeft toen 20 euro betaald,maar als je het gemak ervan wil is dit nog niet zoveel vind ik!
Comment