Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb mijn X-drive geformateerd met snelformateren.Ik vraag me nu af of dat ik niet beter een gewone format gedaan had. Dat ben ik nu bezig maar dat duurt al uren. Is dat normaal?Wel formateren via usb kabel.
Joh, dat duurd hier ook maar enkele minuten hoor, weet echt niet hoeveel, omdat ik hem altijd al formateer voordat hij vol is maar is altijd zo gebeurd.
Ik heb mijn X-drive geformateerd met snelformateren.Ik vraag me nu af of dat ik niet beter een gewone format gedaan had. Dat ben ik nu bezig maar dat duurt al uren. Is dat normaal?Wel formateren via usb kabel.
Marc
Ik hoop dat je hem niet als ntfs geformateerd hebt onder winXP want hij moet FAT of FAT32 geformateerd worden. Ik had dit ook eens onbewust gedaan, bleef ook hangen en kon niet meer normaal online geformateerd worden. Er stonden al instellingen op van NTFS en kon hem daardoor ook niet terug als FAT32 formateren, ook niet in een labtop. De oplossing was dan een kleine dos programmatje die ik op internet gevonden had om terug FAT32 mogelijk te maken en hem terug normaal te formateren in een labtop. Had me toen bijna een dag gekost om alles te herstellen!
Hij gaf aan dat er maar 200 mb vrij was en ik zag via mijn verkenner er bijna niets opstaaan.
Ik heb hem maar op snelformateren gezet en geen probleem. Nu kan ik de volledige 30 gb gebruiken.
Stond op fat 32 dus daar zit het probleem niet.
Ik zal maar eens afwachten wat het in de toekomst geeft.
Comment