Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadontspanner adapter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draadontspanner adapter

    Ik heb een mechanische draadontspanner maar ik weet niet welke adapter ik nodig heb om hem te kunnen gebruiken met mijn Eos 10D en binnenkort ook 20D. Ik dacht dat het de adapter RA-N3 was. Kan iemand mij dat bevestigen, want het kost toch ca. 50 euro, en iedere miskoop is pijnlijk.

    Hieronder een fotootje van de mechanische draadontspanner :
    [IMG][/IMG]
    Last edited by citreola; 29 maart 2005, 21:26.

  • #2
    Re: Draadontspanner adapter

    Oorspronkelijk geplaatst door citreola
    Ik heb een mechanische draadontspanner
    Ik niet meer

    Comment


    • #3
      Re: Draadontspanner adapter

      congratz!

      ik heb een DSLR, als je er eentje hebt voor een D70 dan kunnen we eens afspreken ofzo?

      parakiet@gmail.com
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: Draadontspanner adapter

        Oorspronkelijk geplaatst door citreola
        Ik heb een mechanische draadontspanner

        Heel erg leuk voor je En nu gaat dit topic maar naar chit-chat .....
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: Draadontspanner adapter

          Oorspronkelijk geplaatst door citreola
          Ik heb een mechanische draadontspanner maar ik weet niet welke adapter ik nodig heb om hem te kunnen gebruiken met mijn Eos 10D en binnenkort ook 20D. Ik dacht dat het de adapter RA-N3 was. Kan iemand mij dat bevestigen, want het kost toch ca. 50 euro, en iedere miskoop is pijnlijk.

          Hieronder een fotootje van de mechanische draadontspanner :
          [IMG][/IMG]
          oeps, sorry, dacht dat het een grap was

          Comment


          • #6
            Re: Draadontspanner adapter

            Aangezien je nu ook de rest van de tekst getypt hebt , gooi ik het weer terug naar Accessoires
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Re: Draadontspanner adapter

              of hoe plezier maken met moderators
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: Draadontspanner adapter

                Zal in 't vervolg eerst mijn tekst afmaken en dan pas het fotootje plaatsen...
                Last edited by citreola; 29 maart 2005, 23:40.

                Comment


                • #9
                  Re: Draadontspanner adapter

                  Volgens mijn handelaar is er voor de 10d geen mogelijkheid om een draadontspanner te gebruiken. Voor zover hij wist was de enige oplossing ofwel werken met de zelfontspanner ( dit duurt wel 10 sec en is niet instelbaar) of anders een afstandsbediening kopen ( canon kennende zal dit niet goedkoop zijn). Wat de 20d betreft heb ik het nog niet nagekeken, maar ook hier vrees ik ervoor.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Draadontspanner adapter

                    Een mechanische AB gaat niet werken op de 10D. En voor zover ik weet is er ook geen converter voor. Maar een vervanger hoeft niet duur te zijn; op Dutch PhotoZone was kortgeleden een inkoopactie van die dingen vanaf eBay - ik heb er ook een gekocht voor €15. En hij doet 't prima!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Draadontspanner adapter

                      Oorspronkelijk geplaatst door Joost
                      Een mechanische AB gaat niet werken op de 10D. En voor zover ik weet is er ook geen converter voor. Maar een vervanger hoeft niet duur te zijn; op Dutch PhotoZone was kortgeleden een inkoopactie van die dingen vanaf eBay - ik heb er ook een gekocht voor €15. En hij doet 't prima!
                      Sorry hoor, maar ik weet echt niet waar je het over hebt.Kan je wat meer preciseren met eventueel een url of foto?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Draadontspanner adapter

                        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                        of hoe plezier maken met moderators

                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Draadontspanner adapter

                          Oorspronkelijk geplaatst door citreola
                          Sorry hoor, maar ik weet echt niet waar je het over hebt.Kan je wat meer preciseren met eventueel een url of foto?
                          http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=15916

                          Ze zijn vanaf eBay gekocht... Enkelstuks misschien ietsje meer dan 15 euro, maar nog altijd ver onder de prijs die je voor de originele Canon betaalt.

                          Comment

                          Working...
                          X