Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor wie het de moeite niet vind om 20euro te betalen voor een afstandsbediening van een D70: Bij jupiler krijg je nu gratis een afstandsbediening die werkt samen met een D70 (andere merken kan ik niet testen)
kijk, je koopt nen bak joe piler, en je krijgt bij die 24 fleskes een afstandsbediening. daarna ga je terug voor je statiegeld, en ondertussen heb je een afstandsbediening voor je D70
eveneens eentje van het kruidvat of wibra of ... werkt hoor.......
via de search denk ik dat je alles wel zal terugvinden, en anders zal wouter hopelijk alles aan je uitleggen
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
kan je hier wat meer uitleg over geven ?
thanks !
m
Zoals eerder gezegd, ge koopt nen bak jupiler, drinkt hem uit, wacht efkes, zet uwen D70 op afstandsbediening (vind ge in de brochure) Drukt op de ast.bed. TV+Set in en dan blijft ge op power drukken om de afstandsbed. te configureren, eenmaal de D70 reageert moet ge terug op set+tv drukken.
Heb hier toevallig nog een oude jupiler afstandsbediening gevonden...en ondertussen omgetoverd in een afstandsbediening voor mijn D50. Werkt gewoon perfect.
Comment