Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

    mening? de foto ziet er alleszins goed uit...lekker handige rugzak voor op reis of locatie....



    Lowepro Compu Trekker AW
    Backpack with built in notebook section
    Capacity 1 - 2 SLR's and 4 - 6 lenses or compact medium format system, large notebook computer plus accessories
    Size Main Compartment ( Interior ) 11W x 5D x 15H in. (28 x 12.5 x 38 cm)
    Size Notebook Compartment ( Interior ) 12W x 1.5D x 15H in. (30.5 x 4 x 38 cm)
    All weather cover

    A great new backpack designed specifically for digital photographers on the go. The new CompuTrekker AW is the perfect travel companion for photojournalists and location photographers who need a compact way to safely store and transport digital cameras, accessories and a notebook computer. The backpack’s reinforced construction, shock-absorbing closed-cell foam padding and tough, water-resistant outer fabric protects its contents from moisture and sudden impacts while offering photographers balanced comfort and hands-free access to their equipment.

    Padded camera compartment with adjustable, padded dividers allow photographers to customize the compartment based on their selection of equipment.

    Adjustable backpack harness with padded, contoured shoulder straps, quick-release sternum strap and waistbelt for ultimate comfort, especially in rough terrain.

    Padded notebook compartment with zipper and quick-release buckle for added safety and security.

    A quick-access hide-away Tripod Mount™, SlipLock™ attachment loops and a number of laminated and zippered organizer pockets all work to provide photographers with the fastest access to equipment while providing the very best in protection, durability and security.

    A built-in All Weather Cover™ offers maximum protection again extreme weather, dust and sand.
    Last edited by FredericFRE; 25 maart 2005, 16:18.
    www.fredericvanwalleghem.com

  • #2
    Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

    Hallo,

    Ik dacht dat immage er één heeft

    Sven

    Comment


    • #3
      Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

      deze thread : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=60714
      ging eerst ook over de compu trekker, ik ben dan toch nog van gedacht veranderd. Ge zie maar hé, immage heeft er dus een
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

        Ik heb ook een computrekker rugzak, wat is je vraag eigenlijk ?
        D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

          hi ik ben dus Immage en ik heb er dus 1


          kan nie veel slechts zeggen over deze rugzak hoor. anders had ik hem ook niet gekocht he.

          bij mij steekt erin:

          in het hoofdgedeelte
          d70
          28-70mm
          50mm
          105mm
          sb-600

          in het laptopgedeelte kan een normale ringmap of natuurlijk een laptop.
          vooraan steekt

          filters
          laders
          blaaspeer
          doekjes
          de rest van de tussen schotten
          brol

          helemaal van voor heb je nog een vak waar ik een stoffen doek in heb gestoken van 1m² als nood studio

          in het hoofd compartimen kan zeker nog een 70-200 en nog een kleinere lens zoiets als een 17-35 iets alla kitlens

          hij heeft ook zo een All weather hoes dus regen is geen probleem.
          gewoon een goed en stevig zakske

          gekocht bij foto robeyns in sint truiden voor 110 euro

          Comment


          • #6
            Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

            geen directe vraag, dus zal ik er zelf maar een paar dingen op zeggen
            heb er eentje gekocht op aanraden van immage eigenlijk, en kan zeggen dat ik me aansluit bij zijn positieve commentaren...
            heb lang getwijfeld tussen deze rugzak en een photo trekker classic...en uiteindelijk toch maar voor deze gekozen, wegens de grootte die meer op mijn maat geschreven was, en wegens het feit dat de computrekker eigenlijk echt wel voor digitale fotografen gemaakt is (ken geen enkele andere rugzak uit lowepro-gamma met laptop-ruimte aan achterkant).


            Het hoofdgedeelte is zeker voldoende ruim om een body en een stuk of drie vier lenzen in te steken (op voorwaarde dat het niet allemaal tele's zijn uiteraard ), compartiment vooraan is ook vrij ruim en kan je goed gebruiken om wat accessoires in te steken zoals immage ook al vermeldde....

            Missch nog twee toevoegingen :
            1. in het hoofdgedeelte vind je aan de achterkant van de afritsbare flap heel handige opbergzakjes, ik gebruik ze voor kleinere zaken à la extra geheugen, afstandbedieningen, etc.... die ik liever niet in het compartiment vooraan steek...
            2. ook erg handig is de mogelijkheid om achteraan je statief of monopod "op te hangen", wordt gedragen door uitneembare flap en enkele rekbare koordjes...

            Tot slot, is dus een goede rugzak voor een degelijke prijs, voor lowepro-rugzakken van gelijkaardige grootte betaal je toch al vlug een heel stuk meer !
            D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

            Comment


            • #7
              Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

              De Computrekker AW heeft op dit moment ook een ietsjes groter broertje (of zusje), de Computrekker Plus AW.

              Deze is ook in een rolling versie verkrijgbaar. Hij biedt nog ietsjes meer ruimte, voornamelijk in de diepte. De Rolling versie boet dan weer een beetje plaats in, maar die wieltje's zijn soms wel handig....

              De Plus versie kost een 50 of 60 euro meer.... Ik heb ook gezien dat de prijs van de gewone Computrekker nog een beetje gezakt is. (dacht ergens 120 euro gezien te hebben)

              Wij zijn zelf ook aan het kijken naar de Computrekker, als aflossing voor de PhotoTrekker Classic... Fantastische rugzakken die Lowepro's.
              Ik heb de nieuwe Plus al eens kunnen bezichtigen bij De Beukelaer, en dit was op het eerste zicht hetgeen je van Lowepro verwacht: degelijk, doordacht en kwalitatief.

              Comment


              • #8
                Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                Ik heb er ook eentje.
                Qua stevigheid en bescherming, heel tevreden. Soms is hij, met laptop en fotoapparaat + rommel, achteraan op het zadel van mijn moto gebonden. Tot op heden leeft de laptop nog.

                Laptopvak is juist geschikt voor portables met max. breedte van 275mm en hoogte van 340mm. In het afgeronde gedeelte v/d zak krijg je de voeding en kabels nog kwijt.
                Middenvak: D70 met 28-300 (zou er met een grip ook nog inpassen). Nikkor 105, Sigma 24-135, x-drive met kabels en voedingskabels (220v +12v), Sigmaflits met res. batterijen met lader en kabels, licht/flitsmeter, muis, nog wat kleine rommel...
                Vooraan: nog meer kleine rommel.

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                  Ik heb ook zo een Lowepro Photo trekker AW II

                  Als toevoeging kan ik zeggen dat het draagstel zeergoed is.
                  Het kan eenvoudig geregeld worden naar de lengte van je rug dmv een brede velcro strip.

                  Doordat de heupband zeergoed aansluit draagt het gewicht op de heupen en niet op de schouders. Dit is ook wel nodig want als je hem vol laat met al je materiaal ga je vlot naar de 15kg.
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                    je ziet, es eenkeertje GEEN vragen stellen levert een resem van info op!

                    schitterend! de compu trekker was al besteld, en wist zeker dat ik er geen spijt van zou hebben...

                    nog extra vraagje... KAN JE DE VAKJES IN HET HOOFDCOMPARTIMENT EIGENLIJK WEGHALEN? zodat je de rugak voor andere doeleinden kan gebruiken? Niet dat dat echt belangrijk is.... wou gewoones weten....
                    www.fredericvanwalleghem.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                      Kunt ge daar ook een bigma in kwijt
                      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                        Oorspronkelijk geplaatst door FredericFRE
                        nog extra vraagje... KAN JE DE VAKJES IN HET HOOFDCOMPARTIMENT EIGENLIJK WEGHALEN? zodat je de rugak voor andere doeleinden kan gebruiken? Niet dat dat echt belangrijk is.... wou gewoones weten....
                        Bij mijne Lowepro kan dat,je kunt de vakjes aanpassen ( bv mindervakjes ) of alles wegnemen.
                        De naam van dat systeem ben ik vergeten,ze gebruiken het soms bij kleren en sportschoenen ook.
                        Het is een bepaalde stof die zich aan een andere stof vasthecht....allé ik kan er niet opkomen.
                        Last edited by Cois; 28 maart 2005, 20:35.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                          "Velcro" Cois
                          D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                            Hoi,

                            heb een computrekker op proef gehad als vervanger van een minitrekker.

                            Qua nuttige afmetingen voor de fotografie, leveren beide hetzelfde. Ik had alleen maar een probleempje met de notebook zak. In theorie past een 15" widescreen daarin. In de praktijk net niet (dell inspiron en toshiba satellite allebei in de praktijk 5 mm te groot).

                            Ik wacht nu op een computrekker plus. Die levert trouwens ook een stuk meer plaats voor glas en andere fotospullen. (zal ook wel meer wegen maar alle).

                            Steven
                            EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                            EOS 10 Glas 28-105 70-210

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heeft iemand de Lowepro Compu Trekker AW-rugzak?

                              Oorspronkelijk geplaatst door El Marco
                              "Velcro" Cois
                              Voila,ge kunt dat voor hebben hé.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X