Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje 20d batterygrip + handstrap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraagje 20d batterygrip + handstrap

Is er iemand in het bezit van een 20D BG-E2 grip die me kan vertellen of hier een lus is op voorzien om een handstrap mee te gebruiken?

Ik heb al foto's bekeken maar hier is het niet duidelijk te zien; ook is ze in geen enkele winkel hier in de buurt in stock

Re: vraagje 20d batterygrip + handstrap

Bijgaande foto's en tekeningen leggen u uit hoe deze Canon Hand Strap E1 op uw toestel en op de onderkant van de batterijgrep te bevestigen.

Perfecte grip met de Canon Hand Strap E1 - Bevestiging boven - Bevestiging beneden

Last edited by Otto Knap; 18 maart 2005, 20:43.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Die had ik dus nog niet online gevonden. Goed om te weten dat er standaard een lus op de grips zit

Ik ga die strap meteen even aan m'n bestelling toevoegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Furrikain
        Die had ik dus nog niet online gevonden. Goed om te weten dat er standaard een lus op de grips zit

Ik ga die strap meteen even aan m'n bestelling toevoegen
        Ik heb die strap op m'n 10D. Heel goed besteed geld Je hebt veel meer grip op je body dan zonder.
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

heeft deze grip een verticale ontspannerknop?

fre@shen.be
          www.fredericvanwalleghem.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FredericFRE
            heeft deze grip een verticale ontspannerknop?

fre@shen.be

Sjongejonge... 1 seconde google: http://www.adorama.com/ICABGE2.html
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
              Sjongejonge... 1 seconde google: http://www.adorama.com/ICABGE2.html
              Als iedereen alles elders moet zoeken zal het aantal bezoekers op dit forum drastisch dalen...

Comment

Awel dat vind ik er ook van, als je al niks meer mag vragen....

Comment

Ik wil hier geen glazen vensters stukgooien, maar als je zelf al geen moeite wil doen om iets op te zoeken, dan krijgen we hier in de fora gewoon 70.000 keer hetzelfde onderwerp... En dan stel ik me de vraag wie daar beter van wordt...
                  Misschien moet dan ieder member ook lid worden, alleen al om de opslagcapaciteit van het forum groot genoeg te houden
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                    Ik wil hier geen glazen vensters stukgooien, maar als je zelf al geen moeite wil doen om iets op te zoeken, dan krijgen we hier in de fora gewoon 70.000 keer hetzelfde onderwerp... En dan stel ik me de vraag wie daar beter van wordt...
                    Misschien moet dan ieder member ook lid worden, alleen al om de opslagcapaciteit van het forum groot genoeg te houden
                    Wel als je vind dat iemand via google moet zoeken of dergelijke, antwoord dan gewoon niet als je geen zin hebt, iemand anders zal het dan misschien wel doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
                      Wel als je vind dat iemand via google moet zoeken of dergelijke, antwoord dan gewoon niet als je geen zin hebt, iemand anders zal het dan misschien wel doen
                      Als je nu ook al geen tip mag geven...
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

En als mensen eens zouden zoeken via de search functie op dit forum zouden ze ook al antwoorden vinden op hun vragen .....

Comment

Ik vind de reply van sommige 'SENIOR' members ronduit schandalig !

Als iemand nieuw op een forum komt, is het eerste wat die doet een GEWONE vraag stellen op het forum, niks 'search' functie, niks beginnen spitten in de reeds voorbije threads (tenzij ze nog op de eerste pagina staan!)

En euh , zonder namen te noemen : DAAR DIENT EEN FORUM VOOR !
                          En anders moet ge maar een privé forum oprichten met paswoorden !

Allé nu ga ik bakken kritiek krijgen waarschijnlijk maar dat is mijn mening.
                          Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000
                            Ik vind de reply van sommige 'SENIOR' members ronduit schandalig !

Als iemand nieuw op een forum komt, is het eerste wat die doet een GEWONE vraag stellen op het forum, niks 'search' functie, niks beginnen spitten in de reeds voorbije threads (tenzij ze nog op de eerste pagina staan!)

Allé nu ga ik bakken kritiek krijgen waarschijnlijk maar dat is mijn mening.
                            Ieder zijn mening... en ik ben geen senior member geworden door dit soort posts... Even goede vrienden...
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000

Even zoeken kan toch geen kwaad??? Het is toch vervelend als je dezelfde vragen verschillende keren per week ziet voorbijkomen (mss niet toepasselijk op deze vraag hoor). En fora dienen niet om telkens weer dezelfde vragen te stellen maar om vragen te stellen die je elders niet vindt, althans de meeste fora en ook newsgroups.
                              Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Working...
                              X