Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plastic kapje ter bescherming lcd ook voor 20D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• plastic kapje ter bescherming lcd ook voor 20D?

hallo,

ik zag gisteren in de les iemand met een D70 waar er over het lcd schermpje een plastic kapje zat ter bescherming van de lcd.

Lijkt me handig, ik zit soms ook met mijn neus tegen lcd en nu vroeg ik me af of dit ook bestaat voor de Canon 20D? en zo ja waar kan je dit bestellen?

Greetz, Ronny

Re: plastic kapje ter bescherming lcd ook voor 20D?

Bedoel je dit Deze kun je bij Konijnenberg bestellen.
    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
      ik zag gisteren in de les iemand met een D70 waar er over het lcd schermpje een plastic kapje zat ter bescherming van de lcd.

Lijkt me handig, ik zit soms ook met mijn neus tegen lcd en nu vroeg ik me af of dit ook bestaat voor de Canon 20D? en zo ja waar kan je dit bestellen?
      Dat wat je op je 20D hebt zitten is de bescherming van je LCD. Vervanging van dat plastic kost in de VS 8 dollar (heb hier nog geen prijzen gezien) en kun je zelf doen. Dat lijkt me niet duur genoeg om daar ook weer bescherming voor aan te schaffen. Die bescherming zou je dan namelijk ook weer moeten beschermen en vervolgens...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
        Dat wat je op je 20D hebt zitten is de bescherming van je LCD. Vervanging van dat plastic kost in de VS 8 dollar (heb hier nog geen prijzen gezien) en kun je zelf doen. Dat lijkt me niet duur genoeg om daar ook weer bescherming voor aan te schaffen. Die bescherming zou je dan namelijk ook weer moeten beschermen en vervolgens...
        yep

Comment

Dit onderwerpje komt hier met de regelmaat van de klok terug opduiken. Ik heb nu ondertussen al een 4-tal jaren digicams en heb nog nooit krassen op de LCD-schermpjes gehad. En ik ben nu niet de meest rustige en voorzichtige gebruiker... Ook mijn Palm gaat nu al 2 jaar mee (heel intensief gebruikt) en ook daar nog geen enkele kras in (moet stevig spul zijn als je ziet hoe mijn zoontjes van 4 en 2 daar soms mee omgaan ).

Zoals aangehaald zit er zowieso een extra bescherming boven. Bij een aantal cams/merken zit er nog een "uitwendige" "bescherming"... Maar als je nu ziet hoe snel er krassen komen in die besschermcovers, dan kan ik alleen maar denken dat de producenten met die gadgets het meeste geld verdienen: ze kosten niet veel, en men is snel aan vervanging toe, en men doet het om zijn dure investering te "beschermen"...

Ik gebruik er nooit eentje...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

ja misschien niet echt nodig voor de krassen ... Hoe houden jullie de lcd zuiver van vlekken? Gewoon met droge doekje?

Greetz, Ronny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
              ja misschien niet echt nodig voor de krassen ... Hoe houden jullie de lcd zuiver van vlekken? Gewoon met droge doekje?
              Met hetzelfde microvezeldoekje dat ik gebruik om mijn lenzen (filters) schoon te maken...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
              X