Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb er vorig jaar 3 tassen besteld (2 voor mij, 1 voor een mede BD-er). Waren op dat moment voor die tassen het goedkoopst (Lowepro Trim Trekker, Tamrac Velocity 9 en een grote Tamrac rugzak). Je moet er wel de verzendingskosten bij rekenen en die zijn niet zo goedkoop... Maar toch waren ze nog het goedkoopst...
Neem eens een kijkje op http://www.mdcomputers.be/
De prijzen van de Lowepro en Tamrac zijn scherp.
Staat het niet op de site, stuur maar een mailtje. Je krijgt snel antwoord met een prijs en leveringstermijn.
Ik heb er al verscheidene tassen gekocht en ben zeer tevreden
Neem eens een kijkje op http://www.mdcomputers.be/
De prijzen van de Lowepro en Tamrac zijn scherp.
Staat het niet op de site, stuur maar een mailtje. Je krijgt snel antwoord met een prijs en leveringstermijn.
Ik heb er al verscheidene tassen gekocht en ben zeer tevreden
Voor oa Lowepro-tassen zijn het idd zeer goede prijzen! Voor de rest
Gr,
sailor
Lid: BD 0249BE
D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW
De topic gaat ook over fototassen en niet over lenzen en andere dingen.
Ik heb nog geen winkel gevonden die voor alles de beste prijszetting heeft.
Bv. Corne is zeer goed met zijn lenzen maar zijn tassen hebben niet de beste prijs.
Het is misschien een marketing strategie, wat je verliest op het ene product win je op het andere.
Ik ben ook aan het zien achter een grotere tas, denk aan een Nova 5, maar ben ook van plan om nog 2 lenzen aan te schaffen, de Sigma 150mm Macro en de 50-500. Gaat dit allemaal in deze tas gaan, of zijn er betere daarvoor?
Ik lees ook bij sommige dat het een AW moet zijn, wat is dit?
Groeten,
Bart
Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm www.bartvo.be
Ik ben ook aan het zien achter een grotere tas, denk aan een Nova 5, maar ben ook van plan om nog 2 lenzen aan te schaffen, de Sigma 150mm Macro en de 50-500. Gaat dit allemaal in deze tas gaan, of zijn er betere daarvoor?
Ik lees ook bij sommige dat het een AW moet zijn, wat is dit?
Groeten,
Bart
AW is All weather... en of je die 50-500 er nog makkelijk inkrijgt is een anderen vraag
Ik zie ook dat Lowepro een Stealth 500 AW heeft, maar deze kost het dubbel, maar weet niet echt of hier veel meer ingaat. Nog iets groter is zo te zien de Magnum AW.
ben benieuwd waar iedereen zijn 50-500 insteekt
Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm www.bartvo.be
Comment