Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas en D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tas en D70

Ik heb een korte vraag:
    Ik sta op het punt een D70 te kopen met kitlens. Hierbij wil ik gelijk een tas kopen. Lensen die ik langer termijn wil aanschaffen zijn een 50 mm een 300 mm en een 70-200 met TC en evt een externe flitser. Pas dit in een tamrac Velocity of een lowepro nova 4.
    Gegroet,
    Tijs
    Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC

Re: Tas en D70

IMHO is de Nova 4 dan een beetje krap bemeten! Ik zou dan eerder voor de NOVA 5 gaan!

Gr,

sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

kijk eens naar de computrecker en nature treckers van lowepro.

om u een gedacht te geven

ik heb de computrecker en daar in d70+kitlens, 105macro lens,50mm prime, nikkor 28-70(deze is big = een 20 cm lang) en sb600 en de binne kant steek nu juist gepast vol. ma ik ga nog een 70-200 nikkor kopen dus dan ga ik toch moeten hersteken peins ik.
      alle kabels, laders reinigings setten, doek, blaaspeerkes, manuals zitten daarook in he

Comment

Is een lowepro stealth reporter 300 een optie?
        Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijs_a
          Is een lowepro stealth reporter 300 een optie?
          Mss wel, maar ken de tas niet, ziet er degelijk uit, maar de prijs zal naargelang zijn! Kost in ieder geval + € 50 meer dan de Nova 5 bij Corné!

Gr,

sailor
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Lowepro Mini trekker AW II, kost niets (alé in vergelijking met je apparatuur) en het is degelijk materiaal.

Ik heb hem momenteel en heb er hetvolgende insteken:
            Nikon D70 met standaard de Nikon AF-S 28-70 f/2.8 erop, een Nikon AF-S 70-200 f/2.8, Nikon SB-600 (flash) en heb nog genoeg plaats voor een tc en 2 à 3 kleinere lenzen (zoiets in de grootte van de nikon kit-lens of een 50mm 1.8)

Volgens mij is zoiets groot genoeg voor je

Sven

Comment

Kijk eens hier op de D70 bag resource page voor heel wat voorbeelden van D70 gebruikers.

Ikzelf heb een Nova 5 AW (waar ongeveer mijn hele kit in past) en een Micro Trekker 200, die ik selectief vul naargelang van de shoot. Ook nog een Nova 2 AW voor als het écht klein moet (maar dan wordt het wel precies kiezen... )
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo
                Kijk eens hier op de D70 bag resource page voor heel wat voorbeelden van D70 gebruikers.

Ikzelf heb een Nova 5 AW (waar ongeveer mijn hele kit in past) en een Micro Trekker 200, die ik selectief vul naargelang van de shoot. Ook nog een Nova 2 AW voor als het écht klein moet (maar dan wordt het wel precies kiezen... )

Ik ben ook geïnteresseerd in een tas voor de D70 maar kon niet op bovenstaande link.
                kan iemand de juiste link geven? thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                  Ik ben ook geïnteresseerd in een tas voor de D70 maar kon niet op bovenstaande link.
                  kan iemand de juiste link geven? thx
                  Site is van de server verdwenen!!
                  Nikon body's plus wat Nikkor glas.
                  Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

De site is momenteel inderdaad niet beschikbaar, hopelijk een tijdelijk probleem

Op het moment van de post was die wel degelijk nog live, ik test altijd de links die ik in een post steek (schande leert!).

Misschien even later nog eens proberen?

Comment

Al mijn gerief (zie signature) + laders etc. zit in een Lowepro Minitrekker AW en er is nog een beetje plaats over... (voor een tc.14 en misschien de sigma 30mm 1.4)

Ga binnenkort wel opzoek naar een waterdichte rugzak voor op reis in vochtige landen (idd schande leert...) Dryzone 100 of 200 weet ik nog niet, ik wil ze eerst eens zien en vastpakken.

Jo.
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

Comment

Re: Tas en D70 - website weer actief

De D70 bag resource webpagina is weer tot leven gekomen!

Comment

Een Nova 4 kan met een D70, daarop een 24/85 een 80/200 een 18/35 een 85 1.8 en een SB800, maar dan zit hij vol en moet je de zonnekappen tussen de lezen leggen, beetje onconfortabel, maar eens de body met lens eruit dan heb je weer een zee van ruimte, en een kleinere tas dan de nova 5 om mee te slepen

dus éénmaal je het toestel in de hand hebt dan is de NOVA 4 groot genoeg. Thuis berg ik één en ander op in de kast of een andere, oudere tas.
                          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

weet iemand waar je deze tassen kan kopen op het net?
                            waar zijn die het goedkoopst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                              weet iemand waar je deze tassen kan kopen op het net?
                              waar zijn die het goedkoopst?
                              Weet niet of ze daar het goedkoopst zijn maar Corné levert ze!

Gr,

sailor

Comment

Working...
                              X