Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

    Ik heb ook al een keer 3 stuks van de Canon-vervangende batterijen gekocht en dat ging vlekkeloos...

    Zeker als je dan bedenkt dat je voor diezelfde batterijen thuis tot het 10-dubbele betaalt!!! Schandalig!

    Comment


    • #92
      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

      Nu heb ik dus nog steeds een 'probleem', namelijk dat ik hier nog 2 batterijen heb liggen van kcoenjae, die ik nu al 3 of 4 keer een pm heb gestuurd. In het begin nog reactie gekregen van "weinig tijd" enzo, maar mijn laatste van 4 mei is nooit meer door hem gelezen.

      Wat zouden jullie doen?

      Ik ga hem wsl een mailtje proberen te sturen via BD (hij heeft dat blijkbaar wel opgegeven) met het bericht dat als ik binnen één week niks meer hoor ik zijn geld terugstort en de batterijen hier verkoop, dit lijkt mij het eerlijkste.

      Tegen dan heb ik nog één ongebruikte batterij extra in de aanbieding wegens het feit dat deze echt wel véél langer meegaan dan een oud canon exemplaar
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

      Comment


      • #93
        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

        Oorspronkelijk geplaatst door oermens
        Nu heb ik dus nog steeds een 'probleem', namelijk dat ik hier nog 2 batterijen heb liggen van kcoenjae, die ik nu al 3 of 4 keer een pm heb gestuurd. In het begin nog reactie gekregen van "weinig tijd" enzo, maar mijn laatste van 4 mei is nooit meer door hem gelezen.

        Wat zouden jullie doen?

        Ik ga hem wsl een mailtje proberen te sturen via BD (hij heeft dat blijkbaar wel opgegeven) met het bericht dat als ik binnen één week niks meer hoor ik zijn geld terugstort en de batterijen hier verkoop, dit lijkt mij het eerlijkste.

        Tegen dan heb ik nog één ongebruikte batterij extra in de aanbieding wegens het feit dat deze echt wel véél langer meegaan dan een oud canon exemplaar
        Ik heb dan nog wel interesse in een van deze batterijen.

        Groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #94
          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

          fijn dat het in orde is!
          Last edited by Jippie; 23 mei 2005, 12:47.
          Canon EOS 300D, kitlens +Sigma 70-300 f/4-5.6 APO Macro II D

          Comment


          • #95
            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

            ja, gelukkig

            Aan de geinteresseerden: ik wacht nog even een antwoord van kcoenjae af omdat ik anders nu eerst één losse batterij verkoop en dan daarna mss nog eens 2 en da's niet zo voordelig als ik ze zou moeten versturen.
            Mijn plan was eigenlijk ze per opbod te verkopen in 'verkoop' (+ per verzending zoizo €3)
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #96
              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

              Als je blijft zitten met die 2 batterijen, wil ik ze gerust overnemen...

              Ik had heel graag mee besteld, maar lees deze topic nu pas

              Oorspronkelijk geplaatst door oermens
              Nu heb ik dus nog steeds een 'probleem', namelijk dat ik hier nog 2 batterijen heb liggen van kcoenjae, die ik nu al 3 of 4 keer een pm heb gestuurd. In het begin nog reactie gekregen van "weinig tijd" enzo, maar mijn laatste van 4 mei is nooit meer door hem gelezen.

              Wat zouden jullie doen?

              Ik ga hem wsl een mailtje proberen te sturen via BD (hij heeft dat blijkbaar wel opgegeven) met het bericht dat als ik binnen één week niks meer hoor ik zijn geld terugstort en de batterijen hier verkoop, dit lijkt mij het eerlijkste.

              Tegen dan heb ik nog één ongebruikte batterij extra in de aanbieding wegens het feit dat deze echt wel véél langer meegaan dan een oud canon exemplaar
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #97
                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                Oorspronkelijk geplaatst door oermens
                ja, gelukkig
                Mijn plan was eigenlijk ze per opbod te verkopen in 'verkoop' (+ per verzending zoizo €3)
                Dan schrap mij maar want bij elkaar opbieden doe ik niet mee.

                groeten, Jan.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment

                Working...
                X