Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

    Oorspronkelijk geplaatst door oermens
    Ja, dat hoop ik ook, en het zal mij ook geen 2de keer gebeuren (zeker niet bij hem als ik mijn batterijen niet meer krijg), maar ik vertrouwde er op dat alles wel ok zou zijn omdat het pakje er keurig uitzag, maar duidelijk ten onrechte.

    Ach ja, al doende leert men zeker
    Mmmmm, bizar. Vorige week donderdag een bestelling geplaatst, 4 batterijen en een 2de lader. Betaald via Paypall.

    Vrijdag een melding dat het pakje vertrokken was. Gisteren ochtend om 10.15u was het hier. Correct, pakje gecontroleerd voor "ontvangstaftekening".

    Geen probleem hier hoor.

    Comment


    • #77
      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

      Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
      Ik kijk wel steeds onmiddellijk na of alles wat ik bestelde aanwezig is VOORALEER voor ontvangst te tekenen,
      ik denk dat hier het probleem zit.

      Vorige week ook bij hem besteld, en hieronder een citaat uit zijn bevestigingsmail

      IMPORTANT!
      Receiving the parcel please check on damage. In this case please get a
      confirmation from the driver.
      We cannot consider later complaints!
      tja ... ik denk dat je dat niet gedaan hebt.
      Maar hoe dan ook zou hij op een beleefde en duidelijke manier moeten reageren op je mails.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #78
        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

        Ik kreeg een reclame mail van akkuinternational (gisteren) en heb dit geantwoord :

        We don't trust you anymore, I have read on the biggest
        Belgian photo- forum, you charge people for 33 BP 511
        batteries and deliver only 30..

        Bye


        Vandaag reeds kreeg ik dit antwoord :

        hello,
        i don´t know. you can tell them that they should write us an email and they will get the missing ones.

        have a nice day

        greetings

        milan


        Misschien de link naar deze thread eens doorsturen naar Milan ??

        Hopelijk kan dit jullie verder helpen

        Comment


        • #79
          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

          Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
          Ik kreeg een reclame mail van akkuinternational (gisteren) en heb dit geantwoord :

          We don't trust you anymore, I have read on the biggest
          Belgian photo- forum, you charge people for 33 BP 511
          batteries and deliver only 30..

          Bye


          Vandaag reeds kreeg ik dit antwoord :

          hello,
          i don´t know. you can tell them that they should write us an email and they will get the missing ones.

          have a nice day

          greetings

          milan


          Misschien de link naar deze thread eens doorsturen naar Milan ??

          Hopelijk kan dit jullie verder helpen
          ik heb vandaag mijn 4 BP511'ers iig aangekregen, geen klagen van die gast.
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #80
            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

            Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
            ik denk dat hier het probleem zit.

            Vorige week ook bij hem besteld, en hieronder een citaat uit zijn bevestigingsmail

            IMPORTANT!
            Receiving the parcel please check on damage. In this case please get a
            confirmation from the driver.
            We cannot consider later complaints!
            tja ... ik denk dat je dat niet gedaan hebt.
            Maar hoe dan ook zou hij op een beleefde en duidelijke manier moeten reageren op je mails.
            Ja, ik weet het, maar er staat: controleren op schade, en dat was er niet, ach ja, het zal mss verloren moeite zijn, maar ik geef nog niet op.


            Ik kreeg een reclame mail van akkuinternational (gisteren) en heb dit geantwoord :

            We don't trust you anymore, I have read on the biggest
            Belgian photo- forum, you charge people for 33 BP 511
            batteries and deliver only 30..

            Bye

            Vandaag reeds kreeg ik dit antwoord :

            hello,
            i don´t know. you can tell them that they should write us an email and they will get the missing ones.

            have a nice day

            greetings

            milan

            Misschien de link naar deze thread eens doorsturen naar Milan ??

            Hopelijk kan dit jullie verder helpen
            Ah, da's niet slecht! dat zou best eens kunen helpen, ik ga deze tekst en de link eens doorsturen!
            Bedankt en hopelijk werkt het.

            Groeten,
            Koen
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #81
              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

              Is alles nog goed gekomen met die drie overige batterijen ?
              Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

              Bezoek mijn foto's online

              Comment


              • #82
                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                'k Zou ook wel eens willen weten of alles is goed gekomen?

                'k Heb vorige zondag ook een batterij besteld en deze is donderdag netjes per snelkoerier bij mij thuis afgeleverd. Tot nu toe ben ik heel tevreden over akkuinternational. (Reeds 4 maal een bestelling geplaatst)

                Misschien kan iedereen die er reeds batterijen kocht een mailtje zenden naar Mr Milan Rajcic om vooruitgang te eisen in de nalevering van de resterende batterijen?
                Ik ben hier toe bereid.

                Greetz, elo

                Comment


                • #83
                  Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                  Hey, bedankt voor het medeleven, ik heb (ondanks mijn herhaaldelijke en (nog)steeds vriendelijke mails) niets meer vernomen van hem.

                  Ik moet nog altijd laten bellen, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik denk dat dat het enigste is dat eventueel nog zou kunnen helpen, of mss een mail in het duits, maar alle hulp is welkom natuurlijk
                  Wsl gelooft hij mij gewoon echt niet dat zijn bestelling echt fout was, maar mss kan het hem ook gewoon geen z*k schelen...


                  Groeten,
                  Koen
                  Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                  Comment


                  • #84
                    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                    Als het goed is: eindelijk goed nieuws: duitssprekende vriend heeft gebeld en mij dit laten weten:
                    Joe de Koen ... Ik heb Milan Rajcic zelf aan den telefoon gehad, en
                    die ging die 3 batterijen nasturen, dat was geen probleem. Jim


                    Nu heb ik nog geen mail gehad van Milan dus ik ben er nog lang niet zeker van dat het niet gewoon was om mij verder aan het lijntje te houden, maar het is al (véél) beter dan niks
                    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                    Comment


                    • #85
                      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                      Hallo heren,

                      Ik heb in december 2 batterijen besteld voor mijn EOS 300d. Wilde betalen via girorekening maar vanuit Nederland naar Duitsland werd dat lastig. Heb toen een nieuwe bestelling gemaakt en heb per paypall betaald (creditkaart) en heb er meteen drie besteld ivm de grip die ik inmiddels had aangeschaft.

                      In februari kreeg ik een aanmaning via het mail. Heb hierop geantwoord. In maart een tweede aanmaning, nogmaals geantwoord. Vorige week kreeg ik een brief van de rechtsanwalt uit duitsland dat ik een vordiering heb lopen van inmiddels 63 euro.

                      Heb vanmorgen de rechtsanwalt gebeld en die wist mij te vertellen dat als je een bestelling doet, je er ook aan vast zit.

                      Ik wacht nog even de berichten af van de rechtsanwalt wat zij gaan doen want ik heb hen ook gemeld dat ik twee maal een antwoord heb gestuurd naar Milan en dat ik daar steeds geen reactie op heb ontvangen.

                      Hebben jullie hier ook ervaring in??

                      Graag reactie op info@jeroenoordt.nl

                      Groeten van een tevreden EOS 300d gebruiker
                      Jeroen Oordt
                      duurzaamheid voorop Kerstpakketten, duurzame kadoos, Sinterklaas

                      Comment


                      • #86
                        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                        kijk eens in paypal of het daar wel gelukt is. via status kan je dat prima uitzoeken. niet iedereen kan dat ontvangen, en wij belgen kunnen zelfs enkel met creditkaarten werken


                        misschien dat de verkoper meende dat hij met paypal kon werken, maar uiteindelijk toch niet.....

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #87
                          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                          Met Paypal geen probleem. de drie accu's netjes ontvangen na bevestiging van de betaling.

                          Gaat er meer om dat ik aanmaningen krijg, hierop reageer maar geen reactie van Milan Rajcic krijg. Maar in dit forum lees ik dit vaker dat hij geen reacties geeft.

                          Jeroen

                          Comment


                          • #88
                            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                            Na telefonisch contact (maandag) heb ik nu juist (donderdagmiddag) mijn 3 resterende batterijen aangekregen
                            Het blijft zwak dat hij niet reageert op mails, maar allé, het is uiteindelijk toch opgelost geraakt en er werd ook (terecht) niet moeilijk gedaan dat ik terug verzendkosten zou moeten betalen ofzo, dus ik zal in de toekomst mss toch nog terug bestellen bij akkuinternational.

                            Ik hoop dat het voor de anderen ook goedkomt, ik kan alleen maar aanraden iemand te zoeken die duits spreekt en even wil bellen.

                            Hugoke, nog eens heel hard bedankt dat ik tijdelijk een van uw batterijen kon overkopen, we zullen eens afspreken hoe ik de nieuwe bij u krijg!

                            Groeten,
                            Koen
                            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                            Comment


                            • #89
                              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                              Oorspronkelijk geplaatst door oermens
                              Na telefonisch contact (maandag) heb ik nu juist (donderdagmiddag) mijn 3 resterende batterijen aangekregen
                              Het blijft zwak dat hij niet reageert op mails, maar allé, het is uiteindelijk toch opgelost geraakt en er werd ook (terecht) niet moeilijk gedaan dat ik terug verzendkosten zou moeten betalen ofzo, dus ik zal in de toekomst mss toch nog terug bestellen bij akkuinternational.

                              Ik hoop dat het voor de anderen ook goedkomt, ik kan alleen maar aanraden iemand te zoeken die duits spreekt en even wil bellen.

                              Hugoke, nog eens heel hard bedankt dat ik tijdelijk een van uw batterijen kon overkopen, we zullen eens afspreken hoe ik de nieuwe bij u krijg!

                              Groeten,
                              Koen

                              Blij dit te vernemen

                              Comment


                              • #90
                                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                                Eind goed al goed
                                Wel spijtig dat het zo heeft moeten aanslepen
                                Nogmaals bedankt voor je aktie
                                Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                                Comment

                                Working...
                                X