Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

    Ook hier goed aangekomen! Thx a million. Hopelijk geraakt het nog in orde voor je batterijen.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #62
      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

      Zending OK
      Merci Koen , U nie laten doen hé , voor uw batterijen .
      Digitale groeten
      KjW
      Digitale groeten
      K.J.W.

      Comment


      • #63
        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

        ook hier zending ok . merciekes en nog veel succes!!
        Canon 5D Mk III - Canon 70-200 f/2.8 IS - Tamron 28-75 di - EF 50mm f/1.8 II - EF 85mm f/1.8 USM
        BD0370BE

        Comment


        • #64
          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

          Ook in Hasselt zijn ze aangekomen
          Ik voor een goede afloop van de problemen met de levering.
          Alvast bedankt voor je werk, Koen!

          Groetjes, Karel
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

          Comment


          • #65
            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

            Ook in Ramsel is de batterij toegekomen vandaag,zit al in de camera!!Was vrij vol,dus geladen heb ik ze nog niet.
            Vitarake


            Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

            Comment


            • #66
              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

              En al nieuws ivm de 3 gemiste batteryen?

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #67
                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                Oorspronkelijk geplaatst door vitarake
                Ook in Ramsel is de batterij toegekomen vandaag,zit al in de camera!!Was vrij vol,dus geladen heb ik ze nog niet.
                Best toch eerst laden, want een lithium-ion akku gaat langer mee als je die niet helemaal leegmaakt.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #68
                  Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir
                  En al nieuws ivm de 3 gemiste batteryen?

                  mir
                  Nee, helaas, onze 'vriend' Milan Rajcic heeft precies weer niet veel zin meer om te reageren

                  Als ik deze week niks meer hoor eerst dinsdag maar eens mailen in't duits (laten vertalen) en dan desnoods donderdag laten bellen...

                  Jammer dat mijn eerste internetbestelling (wsl) zo moet aflopen

                  Bedankt voor de interesse in ieder geval!

                  Groeten,
                  Koen
                  Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                  Comment


                  • #69
                    Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                    Oorspronkelijk geplaatst door oermens
                    Nee, helaas, onze 'vriend' Milan Rajcic heeft precies weer niet veel zin meer om te reageren

                    Groeten,
                    Koen
                    Idem hier Koen,

                    had hier in je topic gepost ivm met een bestelling die (nog) niet geleverd werd. Vorige week email gestuurd, we zijn nu 1 week verder en niks.
                    P.S. bestelling was eind januari, we zijn bijna eind maart nu en geen nieuws van MILAN. (Besteld op 25/01/05 en betaald op 26/01/05 - 315 Euro)

                    NOOIT KOOP IK NOG IETS IN ZIJN SHOP en zal hem ook NOOIT MEER aanraden aan mensen die op zoek zijn naar batterijen.

                    P.S. Zoek nog altijd URL´s van Duitse (bekende) fora ivm Digitale Fotografie - Multimedia om daar mijn verhaal ook eens te posten.

                    Thanks,

                    Geert
                    Last edited by crostrack; 19 maart 2005, 16:11.
                    Canon 350D

                    Comment


                    • #70
                      Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                      Oei, da's nog wel een groter horrorverhaal!
                      Maar als ik het goed begrijp hebt u een bestelling geplaatst, dan een mail gehad met een betalingsopdracht met transactienummer erbij, dan uw geld overgeschreven en dan niks meer
                      Dan heeft u toch bewijsmateriaal genoeg, het enigste wat ik bij mij als probleem zie is dat ik heb getekend voor ontvangst van de goederen, dus ik heb geen enkel bewijs, u wel, dus ga er achteraan, dan kunnen ze toch niet anders dan toegeven? Laat gewoon iemand bellen en desnoods dreigen met gerechtelijke stappen zou ik zeggen!

                      Allé, het beste maar van hopen allemaal...

                      Groeten,
                      Koen
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                      Comment


                      • #71
                        Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                        Hoeveel batterijen ontbreek je Koen ?

                        Stel je hebt er 30 verkocht en jijzelf mist er 2 twv €19...

                        Als de 30 kopers elk €1,5 samenleggen heb jij je geld toch terug ?

                        Ik ben best bereid jou dit geld over te schrijven hoor als dank voor wat je gedaan hebt...laat maar weten hé !
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                          Hey, enorm bedankt hoor!
                          Maar dat is echt niet nodig, ik heb respectievelijk €10 voor de eerste en €9 euro voor de 2de en 3de batterij gevraagd terwijl ze online €6.99 kosten + €12.95 verzendkosten (ik hoop dat dat altijd duidelijk is geweest voor iedereen) zodat ik eventuele verassingen een beetje kon opvangen (ik dacht dan aan andere zaken als extra taxen of hoge verzendkosten bij klein succes van de inkoopactie ofzo en niet aan verkeerde levering, maar ach).

                          Ik kom er dus wel uit met het geld, ik had alleen graag 3 batterijen gehad, maar ja, wie weet lukt het nog met een beetje dreigen

                          Groeten,
                          Koen
                          Last edited by oermens; 20 maart 2005, 22:35.
                          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                          Comment


                          • #73
                            Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                            Ik moet hier toch vermelden dat ik reeds 2 maal bij deze leverancier bestelde, steeds correct EN snel geholpen !
                            Ik kijk wel steeds onmiddellijk na of alles wat ik bestelde aanwezig is VOORALEER voor ontvangst te tekenen,
                            Ik hoop wel dat dit zaakje in orde komt

                            Comment


                            • #74
                              Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                              Ja, dat hoop ik ook, en het zal mij ook geen 2de keer gebeuren (zeker niet bij hem als ik mijn batterijen niet meer krijg), maar ik vertrouwde er op dat alles wel ok zou zijn omdat het pakje er keurig uitzag, maar duidelijk ten onrechte.

                              Ach ja, al doende leert men zeker
                              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                              Comment


                              • #75
                                Re: Groepsaankoop BP-511 bij akkuinternational.de

                                Oorspronkelijk geplaatst door oermens
                                Ja, dat hoop ik ook, en het zal mij ook geen 2de keer gebeuren (zeker niet bij hem als ik mijn batterijen niet meer krijg), maar ik vertrouwde er op dat alles wel ok zou zijn omdat het pakje er keurig uitzag, maar duidelijk ten onrechte.

                                Ach ja, al doende leert men zeker
                                Mmmmm, bizar. Vorige week donderdag een bestelloing geplaatst, 4 batterijen en een 2de lader. Betaald via Paypall.

                                Vrijdag een melding dat het pakje vertrokken was. Gisteren ochtend om 10.15u was het hier. Correct, pakje gecontroleerd voor "ontvangstaftekening".

                                Geen probleem hier hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X